02-11-2023, 08:54 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-11-2023, 09:40 AM ja muutjaks oli siimruz.)
Terv.
Kiired ajad, aga muude asjade kõrvalt olen selle autoga ka tegelenud. Vahepeal lõppesid ära piduri klotsid. Vahetasin need kõik ära. Ketaste olukord on väga hea. Seoses sellega avastasin ka selle, et see kuradi madaldus on ikka saadanast. Kõigi nelja rattakoopa logarid on puruks freesinud ratasdega. Sai uued tellitud ja lähevad vahetusse.
Lisan ka paar pilti koobastest tagumistest
Põhi ja koopad on sellel masinal veendunult head. Ja see annab motivatsiooni edasi ehitada. Loomulikult tegelesin ka sellega et lasin karbid ja kõiksugu avaused korrosiooni vastaseid aineid täis.
Remondis käis uuesti ka spidoplokk. Ma ei olnud rahul, et valgustus hangus peale pikemat söitu, ning temperatuuri näidiku kristallid olid laiali. Vahepeal sai tellitud juurde kaks spidoplokki ja nüüd tehti pöhimttelislt kolmest plokkist üks. Eile panin külge ja testin, ehk nüüd jään tulemusega rahule.
Hetkel tegelen ka AIRMATIC restaureerimisega. Sellega selline asi, et kui auto on normaal asendis( ehk siis low raider), siis ta peksab ikka neid level sensor vigasid. Ja põhimöttelislt järge mööda igast andurist. Spetsialist soovitas sõita üles töstetud asendis ja vaadata mis ta siis teeb. Olen nüüd liigelnud temaga sedasi mitmeid kordi ja nii ta vigu ei tuvasta. Seega on viimane aeg see asi seal korda teha. Alustame sellest et eemaldame selle tobeda LOW RIDER KARBI. ehk siis ELS süsteem. Ja vaatame kas saame auto normaal asendisse tagasi. Ehk siis löppevad ka need vead.
Selline näeb välja ülestõstetud asendis, mis on tegelikult minu silmis normaal asend. Sedasi on auto vedrustus ka hoopis mugavam. Low rider asendis on patjades õhku liialt vähe ja õõtsub nagu vann.
Siim
Kiired ajad, aga muude asjade kõrvalt olen selle autoga ka tegelenud. Vahepeal lõppesid ära piduri klotsid. Vahetasin need kõik ära. Ketaste olukord on väga hea. Seoses sellega avastasin ka selle, et see kuradi madaldus on ikka saadanast. Kõigi nelja rattakoopa logarid on puruks freesinud ratasdega. Sai uued tellitud ja lähevad vahetusse.
Lisan ka paar pilti koobastest tagumistest
Põhi ja koopad on sellel masinal veendunult head. Ja see annab motivatsiooni edasi ehitada. Loomulikult tegelesin ka sellega et lasin karbid ja kõiksugu avaused korrosiooni vastaseid aineid täis.
Remondis käis uuesti ka spidoplokk. Ma ei olnud rahul, et valgustus hangus peale pikemat söitu, ning temperatuuri näidiku kristallid olid laiali. Vahepeal sai tellitud juurde kaks spidoplokki ja nüüd tehti pöhimttelislt kolmest plokkist üks. Eile panin külge ja testin, ehk nüüd jään tulemusega rahule.
Hetkel tegelen ka AIRMATIC restaureerimisega. Sellega selline asi, et kui auto on normaal asendis( ehk siis low raider), siis ta peksab ikka neid level sensor vigasid. Ja põhimöttelislt järge mööda igast andurist. Spetsialist soovitas sõita üles töstetud asendis ja vaadata mis ta siis teeb. Olen nüüd liigelnud temaga sedasi mitmeid kordi ja nii ta vigu ei tuvasta. Seega on viimane aeg see asi seal korda teha. Alustame sellest et eemaldame selle tobeda LOW RIDER KARBI. ehk siis ELS süsteem. Ja vaatame kas saame auto normaal asendisse tagasi. Ehk siis löppevad ka need vead.
Selline näeb välja ülestõstetud asendis, mis on tegelikult minu silmis normaal asend. Sedasi on auto vedrustus ka hoopis mugavam. Low rider asendis on patjades õhku liialt vähe ja õõtsub nagu vann.
Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.