14-10-2023, 12:36 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-10-2023, 02:50 PM ja muutjaks oli siimruz.)
Nii
Teen siis vahepeal ka kokkuvõtte siia mustast koerast. Kaks nädalat on olnud päris tegusad ja muidugi täis ka üllatusi. Aga sellegi poolest olen saanud masina enam vähem rahuldavalt liikuma. Kuid pikk tee on veel minna.Möned klõpsud ka mõlemist koos.
Esimese asjana sai alt võetud need brabus rattad ja käidud sillastendis. Ning paika keeratud kokku jooks. See oli ikka väga paigast ära. Seal sai veendutud et sillad enamvähem korras, kuid midagi seal ees sillas ikkagi kolksub ja krigiseb. Teise asjana sai katsetatud täita konditsioneeri. See kord lihtsalt ei pääsenud. Välja tuli vahetada radikas filter andur ja ka kompressor. Nüüd töötab!
Peale mitmeid kordi vigade kustutamist, ärkas ellu ka AIRMATIC. Mõlemad esimesed körguse andurid andsid vahet pidamata vea teateid. Välja tuli löpuks see, et pistikud olid kunagi löhutud ja niiskus sisse pääsenud. Önneks sain poest tellitud uued pistikud ja nüüd ärkasid need ka ellu. Nii et täna ta töstab ja toimetab. Aga pean üle vaatama ka tagumise anduri pistiku, sest mingitel kordadel on see ka viga andnud. Samuti annab viga üks esimestest accelerator level sensor. Töstsin ühelt poolt teisele ja viga kandus ka edasi. see on tellitud ja vahetan ka selle välja. Lisaks on kaitsme karbis selline klots. Googeldades leiab selle kohta saksas oleva mingi tuuning firmale. See on eeldatavalt seotud auto madaldusega. Minu soov oleks hetkel autot tagasi körgemaks tösta. Minu jaoks võiks ta olla 1-2 cm körgem. Sellele läheneme juba spetsialistiga. Mingi aeg peab vahetama ka tagumised amordid natuke nagu on niisked. Aga hetkel see ei ole primaarne. kuna öhu osa töötab ilusti.
Pagasnikust leidsin sellise asja oskab keegi öelda mis asi see on
Kuna kood kriibitud siis ei ole sellest aru saanud.
Siis defekteerisin ka keskluku ja softclose probleemi. Softclose töötab laitmatult, aga viga on kõigi ukseluku keskluku paunades mis sisisevad. Mujal maailmas on selle jaoks ka ravi välja möeldud. Tellisin romulast varuks köik neli lukku ja USA-st remont komplektid nendele paunadele. Talvel vötan ukse haaval nende parandamise ette. Siis peaks saama kopressori töö sekundid normi piiridesse. Hetkel töötab just keskluku puhul 7-8 sekundit.
Katuseluugi puhul on selge nüüd see, et vahetusse läheb kogu pann. Nii et kui kellegil on pakkuda korraliku, siis olen huvitatud. Samas saan selle ka mujalt tellida. See on töö mis jääb talveajale.
Samuti sai likvideeritud palju pisi vigasid. Tööle sai pagasniku luuk. Nüüd töötab eeskujulikult. Korda sai maki nupp. peale kaitsmete vahetamist ja liigutamist ärkas ellu ka raadio levimine. Nüüd täitsa töötab. Päikse sirmid said ka korda.
Esimeste kojameeste mootor sai puhastatud ja nüüd pühivad need korrektselt, mitte ei jää vahe peal keset klaasi seisma.
Oli ka üks äge üllatus eelmine reede täpselt siis kui kell sai 17.00 viskas suitsu välja näidikute plokk. Tänaseks on see jälle töötamas. Lasin Tln. haertonis ta restaureerida. Tellisin romualst ka kaks tükki varuks minu masinale sobivat. Ühe korra peame ta veel siiski lahti vötma. On vaja vahetada ka temperatuuri näidik, seal kristallid laiali. JA üle vaadata spidomeetri leedid. Möni tulp vilgub.
Viimane asi on see Key less. Käepidemed on köik tegelikult vigased. Tellisin uued kummi kaitsed lukkudele, aga siiski. Täna on ka raske leida töötavaid kasutatuid. Seal on päris palju funktsioone ja no nad lihtsalt panevad segast. Hea meelega nulliks nad üldse ära, aga nagu välismaa foorumitest olen lugenud, siis ei tööta ka kesklukk enam. Võibolla annab neid lüliteid asendada, aga ei tea. Mul on kaks key less linki olemas peaks lahti muukima ja uurima mis lüliti seal sees on. Hetkel on nii, et juhi ukse oma teeb ukse lahti aga kinni ei pane. Körvalistuja oma teeb lahti ja paneb kinni. Tagumised teevad ka midagi aga mitte täielikult. Seal on tegelikult vist palju erinevaid funktsioone. Sulgeb aknaid ja katuse luuki. Mina olen aru saanud et ka kliimat ja juhitöökoha asendeid.
Kere kohapealt pean tunnistama, et valik tõesti on õnnestunud. Pagasnikus luurates sai ka koopa servasid vaadatud ja seal ka köik ilus ja puhas. Möned täpid tal siiski on aga need on vääga minimaalsed ja need saab kindlasti kerge vaevaga eemaldataud. Mina selle autoga talve soola sisse nii ehk naa ei lähe.
Aga suures plaanis asi edeneb ja vähemalt igav ei ole.
Kui nüüd vörrelda teda valge CL 55K AMG-ga. Siis no neid ikka ei saa vörrelda. Täiesti erinevad on nad. Üks on pehme ja selline essilikult kohmakas. Aga samas väga mugav
Teine selline täpne, sportlik ja väga kiire.
AMG iste on juba selline et istud sinna sisse ja oled paigas. Samas essil on nagu tugi diivan vöid seal igas asendis vedelda
Samamoodi ABC ja Airmatic täiesti erinevad. Mulle endale meeldib ABC igast aendist rohkem tegelikult.
Siim
Teen siis vahepeal ka kokkuvõtte siia mustast koerast. Kaks nädalat on olnud päris tegusad ja muidugi täis ka üllatusi. Aga sellegi poolest olen saanud masina enam vähem rahuldavalt liikuma. Kuid pikk tee on veel minna.Möned klõpsud ka mõlemist koos.
Esimese asjana sai alt võetud need brabus rattad ja käidud sillastendis. Ning paika keeratud kokku jooks. See oli ikka väga paigast ära. Seal sai veendutud et sillad enamvähem korras, kuid midagi seal ees sillas ikkagi kolksub ja krigiseb. Teise asjana sai katsetatud täita konditsioneeri. See kord lihtsalt ei pääsenud. Välja tuli vahetada radikas filter andur ja ka kompressor. Nüüd töötab!
Peale mitmeid kordi vigade kustutamist, ärkas ellu ka AIRMATIC. Mõlemad esimesed körguse andurid andsid vahet pidamata vea teateid. Välja tuli löpuks see, et pistikud olid kunagi löhutud ja niiskus sisse pääsenud. Önneks sain poest tellitud uued pistikud ja nüüd ärkasid need ka ellu. Nii et täna ta töstab ja toimetab. Aga pean üle vaatama ka tagumise anduri pistiku, sest mingitel kordadel on see ka viga andnud. Samuti annab viga üks esimestest accelerator level sensor. Töstsin ühelt poolt teisele ja viga kandus ka edasi. see on tellitud ja vahetan ka selle välja. Lisaks on kaitsme karbis selline klots. Googeldades leiab selle kohta saksas oleva mingi tuuning firmale. See on eeldatavalt seotud auto madaldusega. Minu soov oleks hetkel autot tagasi körgemaks tösta. Minu jaoks võiks ta olla 1-2 cm körgem. Sellele läheneme juba spetsialistiga. Mingi aeg peab vahetama ka tagumised amordid natuke nagu on niisked. Aga hetkel see ei ole primaarne. kuna öhu osa töötab ilusti.
Pagasnikust leidsin sellise asja oskab keegi öelda mis asi see on
Kuna kood kriibitud siis ei ole sellest aru saanud.
Siis defekteerisin ka keskluku ja softclose probleemi. Softclose töötab laitmatult, aga viga on kõigi ukseluku keskluku paunades mis sisisevad. Mujal maailmas on selle jaoks ka ravi välja möeldud. Tellisin romulast varuks köik neli lukku ja USA-st remont komplektid nendele paunadele. Talvel vötan ukse haaval nende parandamise ette. Siis peaks saama kopressori töö sekundid normi piiridesse. Hetkel töötab just keskluku puhul 7-8 sekundit.
Katuseluugi puhul on selge nüüd see, et vahetusse läheb kogu pann. Nii et kui kellegil on pakkuda korraliku, siis olen huvitatud. Samas saan selle ka mujalt tellida. See on töö mis jääb talveajale.
Samuti sai likvideeritud palju pisi vigasid. Tööle sai pagasniku luuk. Nüüd töötab eeskujulikult. Korda sai maki nupp. peale kaitsmete vahetamist ja liigutamist ärkas ellu ka raadio levimine. Nüüd täitsa töötab. Päikse sirmid said ka korda.
Esimeste kojameeste mootor sai puhastatud ja nüüd pühivad need korrektselt, mitte ei jää vahe peal keset klaasi seisma.
Oli ka üks äge üllatus eelmine reede täpselt siis kui kell sai 17.00 viskas suitsu välja näidikute plokk. Tänaseks on see jälle töötamas. Lasin Tln. haertonis ta restaureerida. Tellisin romualst ka kaks tükki varuks minu masinale sobivat. Ühe korra peame ta veel siiski lahti vötma. On vaja vahetada ka temperatuuri näidik, seal kristallid laiali. JA üle vaadata spidomeetri leedid. Möni tulp vilgub.
Viimane asi on see Key less. Käepidemed on köik tegelikult vigased. Tellisin uued kummi kaitsed lukkudele, aga siiski. Täna on ka raske leida töötavaid kasutatuid. Seal on päris palju funktsioone ja no nad lihtsalt panevad segast. Hea meelega nulliks nad üldse ära, aga nagu välismaa foorumitest olen lugenud, siis ei tööta ka kesklukk enam. Võibolla annab neid lüliteid asendada, aga ei tea. Mul on kaks key less linki olemas peaks lahti muukima ja uurima mis lüliti seal sees on. Hetkel on nii, et juhi ukse oma teeb ukse lahti aga kinni ei pane. Körvalistuja oma teeb lahti ja paneb kinni. Tagumised teevad ka midagi aga mitte täielikult. Seal on tegelikult vist palju erinevaid funktsioone. Sulgeb aknaid ja katuse luuki. Mina olen aru saanud et ka kliimat ja juhitöökoha asendeid.
Kere kohapealt pean tunnistama, et valik tõesti on õnnestunud. Pagasnikus luurates sai ka koopa servasid vaadatud ja seal ka köik ilus ja puhas. Möned täpid tal siiski on aga need on vääga minimaalsed ja need saab kindlasti kerge vaevaga eemaldataud. Mina selle autoga talve soola sisse nii ehk naa ei lähe.
Aga suures plaanis asi edeneb ja vähemalt igav ei ole.
Kui nüüd vörrelda teda valge CL 55K AMG-ga. Siis no neid ikka ei saa vörrelda. Täiesti erinevad on nad. Üks on pehme ja selline essilikult kohmakas. Aga samas väga mugav
Teine selline täpne, sportlik ja väga kiire.
AMG iste on juba selline et istud sinna sisse ja oled paigas. Samas essil on nagu tugi diivan vöid seal igas asendis vedelda
Samamoodi ABC ja Airmatic täiesti erinevad. Mulle endale meeldib ABC igast aendist rohkem tegelikult.
Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.