02-10-2023, 11:31 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-05-2024, 10:05 AM ja muutjaks oli siimruz.)
Tere
Avan selle saatuse kohta ka siin teema. Tegelikult olin juba pikka aega hoidnud W220 silma peale. Ja tegelikult jäin ma sellest autost ilma, kui see lätis müüki pandi. Aga nagu mu kahtlused mind ei petnud liikus toona see auto Eestisse. Ja kui nüüd ta müüki pandi siis, ega ma kaua ei mõelnud, et oma elu taas huvitavaks teha. Mis sest et nende autode kohta palju negatiivset räägitakse. Ostuga olen vääga rahul. Kuid tegemist jagub kuhjaga. Igasuguseid erinevaid probleeme on. Aga mis kõige juures mulle enim meeldib on see, et kardetud kere olukord on sellise vanuse kohta tegelikult väga hea. Avasin kõik neli tõste koha luuki ja ilus puhas, ning originaal hall. Väidetavalt liikus see auto eestisse saksa numbritega, kuna ta olevat Läti omaniku poolt saksast toodud, aga lätis arvele polnud võetudki. Seega loodan et ta pole ka seal soola saanud. Vähemalt ühtegi viidet ma kere koha pealt sellele ei leidnud. Eesmärk on see auto ehitada võimalikult heasse korda ja likvideerida probleemid. Loomulikult jääb ta hobiauto staatusesse ja talve nägema ei hakka. Ja nagu pojale ütlesin, et nüüd meil siis garaazis must ja valge koer.
Panen ka pildi, kuid see on teile kindlasti juba tuttav.
Nii palju ka, et need veljed mis pilditel lähevad eelmisele omanikule tagasi. Kuid sain autoga kaasa samasugused veljed. Aga need vajavad esmalt taastust.
Probleeme on seal päris palju.
1) Airmatic ei tõsta. Hoiab ainult ühte körgust
2) Katuseluuk ei tööta
3) Pagasniku töstemehanism on hädine. Toimetab aga vahepeal jääb nagu kinni.
4) Konditsioneer ei tööta
5) Kesklukk töötab( mootor teeb 6-7 sekundit tööd) aga kuulda on taga uste sees kerget sisinat.
6) Softclose töötab, aga vahepeal jätab nagu mingid korrad vahele.
7) Key lessiga on ka mingi jama Juhipoolsed lingid teevad uksed lahti aga ei sulge. Körvalistuja esimene töötab perfektselt ja tagumine ka jukerdab.
7) Esistange koos nende Brabus udu tuledega tahab täielikku uuendust.
8) Näidikute plokiga tuleb ka tegeleda. välis temperatuuri näidikul on kristallid laiali ja siis spidomeetri kaare tuled on ka nagu sellised imelikud. vahepeal pölevad eredamalt aga pikemalt söites hakkavad tuhmuma. Näis mis sellega saab, ehk peab kogu ploki välja vahetama.
9) Hetkel seni kuni saab kaasas olevad veljed taastatud. Lähevad alla CL 18 tollised amg-d
10) maki nupp ka streigib, aga sain teise sama suguse maki autoga kaasa, ehk saab sealt midagi kokku ehitada.
11) Päikese sirmides olevad peegli luugid ka nagu ikka puruks. ( nende renoveerimine oli mul CL ga ka päevaorras)
12 ) Esi uste klaasidel tuleb kiled maha vötta. Tuhmunud ja kriimulised. Ülevaatusel nendega nagunii probleem.
13) Raadio antenni vöimendiga on ka vist miskit. Linnast kaugemale lähed siis raadio hakib.
14) Õlifiltri korpuse jala tihendid ka lekivad
Muud elektri asjad nagu töötasid, aga eks neid vigu ilmneb kindlasti veel. Püüan nende lahendamist ka siin kajastada. Esimese asjana on vaja saada AIRMATIC õieti tööle. Hetkel täielik LOWrider. Ja no nii ei saa sõita autoga.
Hea on see, et mootor teeb head tööd ja hääl on ka mönus. Käigukast samuti töötab väga hästi. Sõites on vaikne, ning pidurid on samuti väga head. Klaasid on terved.
Aga hakkan otsast toimetama. Kiiret pole tasapisi teeme.
Siim
Avan selle saatuse kohta ka siin teema. Tegelikult olin juba pikka aega hoidnud W220 silma peale. Ja tegelikult jäin ma sellest autost ilma, kui see lätis müüki pandi. Aga nagu mu kahtlused mind ei petnud liikus toona see auto Eestisse. Ja kui nüüd ta müüki pandi siis, ega ma kaua ei mõelnud, et oma elu taas huvitavaks teha. Mis sest et nende autode kohta palju negatiivset räägitakse. Ostuga olen vääga rahul. Kuid tegemist jagub kuhjaga. Igasuguseid erinevaid probleeme on. Aga mis kõige juures mulle enim meeldib on see, et kardetud kere olukord on sellise vanuse kohta tegelikult väga hea. Avasin kõik neli tõste koha luuki ja ilus puhas, ning originaal hall. Väidetavalt liikus see auto eestisse saksa numbritega, kuna ta olevat Läti omaniku poolt saksast toodud, aga lätis arvele polnud võetudki. Seega loodan et ta pole ka seal soola saanud. Vähemalt ühtegi viidet ma kere koha pealt sellele ei leidnud. Eesmärk on see auto ehitada võimalikult heasse korda ja likvideerida probleemid. Loomulikult jääb ta hobiauto staatusesse ja talve nägema ei hakka. Ja nagu pojale ütlesin, et nüüd meil siis garaazis must ja valge koer.
Panen ka pildi, kuid see on teile kindlasti juba tuttav.
Nii palju ka, et need veljed mis pilditel lähevad eelmisele omanikule tagasi. Kuid sain autoga kaasa samasugused veljed. Aga need vajavad esmalt taastust.
Probleeme on seal päris palju.
1) Airmatic ei tõsta. Hoiab ainult ühte körgust
2) Katuseluuk ei tööta
3) Pagasniku töstemehanism on hädine. Toimetab aga vahepeal jääb nagu kinni.
4) Konditsioneer ei tööta
5) Kesklukk töötab( mootor teeb 6-7 sekundit tööd) aga kuulda on taga uste sees kerget sisinat.
6) Softclose töötab, aga vahepeal jätab nagu mingid korrad vahele.
7) Key lessiga on ka mingi jama Juhipoolsed lingid teevad uksed lahti aga ei sulge. Körvalistuja esimene töötab perfektselt ja tagumine ka jukerdab.
7) Esistange koos nende Brabus udu tuledega tahab täielikku uuendust.
8) Näidikute plokiga tuleb ka tegeleda. välis temperatuuri näidikul on kristallid laiali ja siis spidomeetri kaare tuled on ka nagu sellised imelikud. vahepeal pölevad eredamalt aga pikemalt söites hakkavad tuhmuma. Näis mis sellega saab, ehk peab kogu ploki välja vahetama.
9) Hetkel seni kuni saab kaasas olevad veljed taastatud. Lähevad alla CL 18 tollised amg-d
10) maki nupp ka streigib, aga sain teise sama suguse maki autoga kaasa, ehk saab sealt midagi kokku ehitada.
11) Päikese sirmides olevad peegli luugid ka nagu ikka puruks. ( nende renoveerimine oli mul CL ga ka päevaorras)
12 ) Esi uste klaasidel tuleb kiled maha vötta. Tuhmunud ja kriimulised. Ülevaatusel nendega nagunii probleem.
13) Raadio antenni vöimendiga on ka vist miskit. Linnast kaugemale lähed siis raadio hakib.
14) Õlifiltri korpuse jala tihendid ka lekivad
Muud elektri asjad nagu töötasid, aga eks neid vigu ilmneb kindlasti veel. Püüan nende lahendamist ka siin kajastada. Esimese asjana on vaja saada AIRMATIC õieti tööle. Hetkel täielik LOWrider. Ja no nii ei saa sõita autoga.
Hea on see, et mootor teeb head tööd ja hääl on ka mönus. Käigukast samuti töötab väga hästi. Sõites on vaikne, ning pidurid on samuti väga head. Klaasid on terved.
Aga hakkan otsast toimetama. Kiiret pole tasapisi teeme.
Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.