06-06-2023, 09:48 AM
Autol oli tekkinud anomaalia, kus kohapeal gaasi andes vajusid esituled veidi madalamale ja siis tõusid jälle õigele kõrgusele tagasi. Kuigi kiirendades auto nina ka teoorias kerkib, siis selline insenerimõte tulesid kiirenduse ajal langetada ei tundunud loogiline. Seda enam, et tehasest tuli auto ka nivoosüsteemiga. Veel ebaloogilisem tundus, et pööretega tuled langevad, mitte ei kerki, sest hõrendus peaks gaasi andes tugevam olema.
MB guru Urmas Põlluste telefoni-diagnoos tundub paika pidavat. Süüdlane tundub olevat tulede regulaator salongis. 0-asendis nähtus esineb, muudes mitte. St tundub, et 0-asendis lüliti lekib.
MB guru Urmas Põlluste telefoni-diagnoos tundub paika pidavat. Süüdlane tundub olevat tulede regulaator salongis. 0-asendis nähtus esineb, muudes mitte. St tundub, et 0-asendis lüliti lekib.