13-12-2022, 11:30 AM
Tõstataks selle teema uuesti üles. Nimelt algul oli selline mure, et peale pikemat maanteesõitu kus pöörded 2500 ringis võttes käigu välja suri auto välja...Pöörded lihtsalt kukkusid ja pidi uuesti võtmest käivitama, siis käis jälle.
Nüüd talvel mõtlesin, et paneks jahutusradikale papi tüki ette, et masin kiiremini soojaks saaks ja puhuks kuumemat õhku salongi. Enne seda oli mootori temp. maanteel alla 80 kraadi(termostaat sai vahetatud aga tundub, et liiga madala tempiga sai võetud). Kui nüüd papi tüki ette panin oli maanteel sõites temp kuskil 95 kraadi juures aga tekkis kohe probleem. Pöörded läksid nüüd üles. Tühikäigul 2500 koguaeg. See papitüki teema oli vaid 1 päev ja sai ka koheselt eemaldatud, aga probleem ära ei kadunud. Nüüd siis väljasuremise asemel on mul pöörded tühikäigul meeletult kõrged.
Kas kellelgi on mõtteid? Mootor 2.3 ja manuaal kast.
Infoks veel niipalju, et peal on uus 2 gen gaasiseade ja probleem on nii gaasiga kui ka bensiiniga. Uued küünlad, rootor ja jagaja visuaalselt on ok, vahetatud on ka kütusepumba relee, proovitud teise potentsiomeetriga ja asendatud õhutemp. andur.
Nüüd talvel mõtlesin, et paneks jahutusradikale papi tüki ette, et masin kiiremini soojaks saaks ja puhuks kuumemat õhku salongi. Enne seda oli mootori temp. maanteel alla 80 kraadi(termostaat sai vahetatud aga tundub, et liiga madala tempiga sai võetud). Kui nüüd papi tüki ette panin oli maanteel sõites temp kuskil 95 kraadi juures aga tekkis kohe probleem. Pöörded läksid nüüd üles. Tühikäigul 2500 koguaeg. See papitüki teema oli vaid 1 päev ja sai ka koheselt eemaldatud, aga probleem ära ei kadunud. Nüüd siis väljasuremise asemel on mul pöörded tühikäigul meeletult kõrged.
Kas kellelgi on mõtteid? Mootor 2.3 ja manuaal kast.
Infoks veel niipalju, et peal on uus 2 gen gaasiseade ja probleem on nii gaasiga kui ka bensiiniga. Uued küünlad, rootor ja jagaja visuaalselt on ok, vahetatud on ka kütusepumba relee, proovitud teise potentsiomeetriga ja asendatud õhutemp. andur.