24-04-2007, 05:41 PM
Originaal juhtplokki pole ja ei saagi tulema, sest see nõuab süütevõtme juhtplokki, käigukasti jne. Peaks kõik need jupid niiöelda juurde ostma sel juhul. Ma ei kujuta ette mis projekti maksumus siis oleks.
Ega autol ju muud vaja ei lähe kui õiges koguses kütet, natuke õhku ning vajalikul hetkel sädet.
Drossleklappi hakkab praegune süsteem liigutama, ehk siis pedaali-asendi anduri järgi. VEMSi throttle position (sisend) tuleb drosselklapist otse (potekast siis). Vaja map teha ja asi ongi korras. Hilisem seadistus (juba sõitva autoga) tuleb muidugi ka teha, et auto ka alla ja ülespoole 20 C juures töötaks, ning pedalit andes alguses puterdama ei hakkaks. Aga VEMSi peal sõidab juba hunnik autosid Eestis ringi - tõsi laaduriga V8 on vist esimene.
Ainuke raskem koht oli selles et kompressori konstantset rõhku hoiab teine drosselklapp - selle reguleerimiseks oli vaja ajule lisaväljund panna/tellida.
Hiljem tuleb muidugi vaadata, et kasti tervise huvides, saaks süütenurka käiguvahetusel hilisemaks viia. Praegu on minu autol küll vähemalt kirjade järgi selline süsteem peal (ju vist enamusel suuremate mootoritega mersudel). Ei ole väga sellesse süübinud, aga käiguvahetusel peaks kast niiöelda infot mootori juhtplokile praegu andma.
Ega ausalt mina seda aju ei seadista, vaid vaatan lihtsalt kõrvalt. Tegelikult on juhtmesti veel ühendamatagi (originaal juhtmestiku külge), sest aju ei tule Ungarist millegipärast kohale.
Ja küsimus miks VEMS - hind ja teadmised. Ma ei tea kuidas teiste ajudega on, aga ega seal vist ostad valmistoote, keegi ei hakka seda sinu jaoks spets tegema, või siis väga jõhkra hinna eest. Mul oli näiteks vaja rõhu reguleerimiseks piisavalt võimast väljundit, kahte det. andurit, kahte lairiba lambda sisendit.
Ega autol ju muud vaja ei lähe kui õiges koguses kütet, natuke õhku ning vajalikul hetkel sädet.
Drossleklappi hakkab praegune süsteem liigutama, ehk siis pedaali-asendi anduri järgi. VEMSi throttle position (sisend) tuleb drosselklapist otse (potekast siis). Vaja map teha ja asi ongi korras. Hilisem seadistus (juba sõitva autoga) tuleb muidugi ka teha, et auto ka alla ja ülespoole 20 C juures töötaks, ning pedalit andes alguses puterdama ei hakkaks. Aga VEMSi peal sõidab juba hunnik autosid Eestis ringi - tõsi laaduriga V8 on vist esimene.
Ainuke raskem koht oli selles et kompressori konstantset rõhku hoiab teine drosselklapp - selle reguleerimiseks oli vaja ajule lisaväljund panna/tellida.
Hiljem tuleb muidugi vaadata, et kasti tervise huvides, saaks süütenurka käiguvahetusel hilisemaks viia. Praegu on minu autol küll vähemalt kirjade järgi selline süsteem peal (ju vist enamusel suuremate mootoritega mersudel). Ei ole väga sellesse süübinud, aga käiguvahetusel peaks kast niiöelda infot mootori juhtplokile praegu andma.
Ega ausalt mina seda aju ei seadista, vaid vaatan lihtsalt kõrvalt. Tegelikult on juhtmesti veel ühendamatagi (originaal juhtmestiku külge), sest aju ei tule Ungarist millegipärast kohale.
Ja küsimus miks VEMS - hind ja teadmised. Ma ei tea kuidas teiste ajudega on, aga ega seal vist ostad valmistoote, keegi ei hakka seda sinu jaoks spets tegema, või siis väga jõhkra hinna eest. Mul oli näiteks vaja rõhu reguleerimiseks piisavalt võimast väljundit, kahte det. andurit, kahte lairiba lambda sisendit.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
www.hobenool.eu
5227858