23-04-2007, 04:49 PM
92S500 Kirjutas:Kas uuetüübi motorite (m113) ja muud V8-sad omavad sama bloki poolset kinnitust nagu vanad? (m119)
Noo okey, tõesti paistab,et on väga palju erinevaid kaste mb-l
KUID 92 aasta S500 m119 käigukasti sisu on näiteks identne 92aasta 300 turbo diisli kasti sisuga. Tegin mõlemale kastile üheaegselt remonti selle pärast tean, kettaid oli kah ühepalju ainul kasti "aju" oli erinev, klappe oli vähem disla kastis jms. Eks siis arvatavasti lahjemad r6 ja r4 mootorid omavad vähem kettaid atm kastides...ei tea pole neid laiali kiskunud. Samas loogiline kah, 3.0 turbodiisel tekitab ka päris korralikku väänet ja pikaealisuse huvides oleks otstarbekas sinna neid juurde panna...
Ja kuidas dünotüübiga kaubale said? St palju sul see pingi kasutamine maksma läheb, kui saladus pole?
Loodan, et sa seda kardaani ära ei hävita pärast düno sessiooni, võimalik, et pean isegi laenama veel mile:
113 mootorit on ju R129 kerele peale pandud alates 1998 aastast. Kinnitused peaksid teoorias sobima ja sobivad ka. Või mõtlesid sa mootori ja kasti omavahelist kinnitust. Need jah ei sobi. See on üks suur :argue:....... . Aga tean autosid, millele on erinevad mootorid ja käimakastid kokku sobitatud.
Asi käib lühidalt nii: Võtad sobiva kasti esiosa ja mõõdad ära kui mitu cm sul sellest vaja läeheb. Võtad kasti seest tühjaks paned treipinki (ilusti saab pukkidega kinni hoida tsentrist). Treid vajaliku flantsi maha. Võtad selle kasti mida alla tahad panna - treid sellelt samamoodi jupi maha ja asendad flantsid. Keevitad kinni. Tsentreerimisega on nii, et jätad kastile sellise "kõrgema" koha/ääre ja flantsile smamoodi süvenduse - mille abil flants ennast ise keskele asetub.
Lõpus keevitad kinni.
Jutt natuke segane, aga nii tehakse. Loomulikult on siis vaja veel kardaani peale mõelda (pikem - lühem) ning vajadusel kasti sees tugevdada. Selline lõbu läheb Soomes 2000.-€ maksma. Nimelt sõidab sealpool lahte üks E300 millel on turbotud 700hj :bisou:
kardaani ära ei hävita - laenamine pole probleem.
Stend ise on Otter-AG oma. Hind - ütleme nii, et hind on veel lahtine. Seadistamine iseenesest üle poole päeva ei tohiks võtta. Teine asi on mootori stendi panemine ja ühendamine (jahutusvedelik, õli jahutus, intercooleri jahutus, kütus, kardaani monteerimine jne jne). Eks need tunnid tuleb kinni ikka masta. Kogu projekti kulude juures ei tohiks need enam eriti morjendada
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
www.hobenool.eu
5227858