23-04-2007, 02:46 PM
Kastid ei ole tõesti seest samasugused. Nagu Rolz ütles, friktsioonketaste arv on erinev ja nendevahelised metallseibide paksused erinevad.
Vaatasin praegu WISist:
722.343 - 3 siduriketast + 4 metallseibi
722.341(42;44;51;52;55;57;5859;61;63;67;68;69) - 4 siduriketast + 5 metallketast (4,5-5 mm paksused)
722.350(53;54;56;62;64;65;66;70;71) - 5 siduriketast + 4 metallketast (3,5-4 mm paksused) +1 metallketas (2,1 mm) +1 metallketas (4,5-5 mm paksune).
Mootor peaks jah tulema AMG 55 "sugulussidemetega". Doonorid on erinevad -vänt+keps+kolvid ühelt, plokk teisel, laadur kolmandalt jne.
CAN signaali simuleerida ei taha - see on liiga julm asi ikka.
VEMS peaks mootorit juhtima hakkama. Aga eks seal on rida probleeme mis vaja ära veel lahendada - kui lahendused käes, eks siis annan jooksvalt teada.
Kõigepealt vaja mootor dünostendi panna. Tegemist on siis mootori stendiga, mitte auto omaga :eureka:
Asub selline riistapuu Tallinnas.
Juba mootori panemisega stendi kerkis hulk raskusi mu ette: kinnitusflants, kardaan, hooratas (seest tühi hüdrotrahvo selleks siis), ajutised väljalaskekollektorid. Kõik võtab aega.
Kardaan näiteks peab suhteliselt hästi tasakaalus olema ja suurt koormust taluma, ning võimaluse korral nuutide peal pikendatav olema:
Väljalaskekollektor - seda tegin esimest korda elus. Eks piltidelt ole ka see näha . Aga stendis peaks asja ära ajama. Peale keevitust tõmbas asi natukene banaani ennast, aga gaasiga sai tagasi aidatud
Nüüdseks selgus, et süütamisega on ka veel probleemid. Originaalsüütepoole ei saa kasutada - ajul jääb väljunditest vajakka. Ma ei mäleta nende süütepoolide tüüpe (oli vist Twisted-spark) mis ostetud sai. Üks pool annab kaks sädet. Nüüd aga teadjad mehed ütlesid, et need poolid on mõeldud nii, et ühele silindrile tuleb ikkagi erinevatest poolidest süüde võtta. Et kui panna ühe pooli kaks väljundit ühele silindrile - siis jutub midagi eriskummalist. Rõhu all saab üks küünal 90% ja teine 10% pooli võimsusest. Selge, vaja erinevatelt poolidelt võtta. Nii, et näiteks 1 ja 6 silindri poolid ananvad mõlemale silindrile süüdet. Tänu sellele on pikim süütejuhe 1,3 m hocked:
Kui keegi oskab soovitada head kollemeistrit siis andke aga teada :help: Minig x kuude pärast oleks vaja algusest lõpuni vaja torud teha ja ikka mõni pütt ka vahele. Praegu karjub auto liiga kõvasti
Vaatasin praegu WISist:
722.343 - 3 siduriketast + 4 metallseibi
722.341(42;44;51;52;55;57;5859;61;63;67;68;69) - 4 siduriketast + 5 metallketast (4,5-5 mm paksused)
722.350(53;54;56;62;64;65;66;70;71) - 5 siduriketast + 4 metallketast (3,5-4 mm paksused) +1 metallketas (2,1 mm) +1 metallketas (4,5-5 mm paksune).
Mootor peaks jah tulema AMG 55 "sugulussidemetega". Doonorid on erinevad -vänt+keps+kolvid ühelt, plokk teisel, laadur kolmandalt jne.
CAN signaali simuleerida ei taha - see on liiga julm asi ikka.
VEMS peaks mootorit juhtima hakkama. Aga eks seal on rida probleeme mis vaja ära veel lahendada - kui lahendused käes, eks siis annan jooksvalt teada.
Kõigepealt vaja mootor dünostendi panna. Tegemist on siis mootori stendiga, mitte auto omaga :eureka:
Asub selline riistapuu Tallinnas.
Juba mootori panemisega stendi kerkis hulk raskusi mu ette: kinnitusflants, kardaan, hooratas (seest tühi hüdrotrahvo selleks siis), ajutised väljalaskekollektorid. Kõik võtab aega.
Kardaan näiteks peab suhteliselt hästi tasakaalus olema ja suurt koormust taluma, ning võimaluse korral nuutide peal pikendatav olema:
Väljalaskekollektor - seda tegin esimest korda elus. Eks piltidelt ole ka see näha . Aga stendis peaks asja ära ajama. Peale keevitust tõmbas asi natukene banaani ennast, aga gaasiga sai tagasi aidatud
Nüüdseks selgus, et süütamisega on ka veel probleemid. Originaalsüütepoole ei saa kasutada - ajul jääb väljunditest vajakka. Ma ei mäleta nende süütepoolide tüüpe (oli vist Twisted-spark) mis ostetud sai. Üks pool annab kaks sädet. Nüüd aga teadjad mehed ütlesid, et need poolid on mõeldud nii, et ühele silindrile tuleb ikkagi erinevatest poolidest süüde võtta. Et kui panna ühe pooli kaks väljundit ühele silindrile - siis jutub midagi eriskummalist. Rõhu all saab üks küünal 90% ja teine 10% pooli võimsusest. Selge, vaja erinevatelt poolidelt võtta. Nii, et näiteks 1 ja 6 silindri poolid ananvad mõlemale silindrile süüdet. Tänu sellele on pikim süütejuhe 1,3 m hocked:
Kui keegi oskab soovitada head kollemeistrit siis andke aga teada :help: Minig x kuude pärast oleks vaja algusest lõpuni vaja torud teha ja ikka mõni pütt ka vahele. Praegu karjub auto liiga kõvasti
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
www.hobenool.eu
5227858