15-05-2022, 07:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-05-2022, 08:02 PM ja muutjaks oli chrishere.
Muutmise põhjus: Täiendus hetkeseisust
)
(15-05-2022, 06:43 PM)vreps Kirjutas: Kõik mis Onu Siim kirjutas on õige, nii need asjad käivadki. Vb. Mercedes-Benz õhkvedrustus on kuidagi lollikindlam, enda omal pole veel ära koolend aga Audil oli kogu aeg üks kepp ja kalibreerimine sellega. Need nivooandurid on sellised hoovaga õõtshoobade külge ühendatud jullad, vaadates leiab kohe üles. Pole hetkel vb. populaarne soovitus aga seal soojal maal peaks olema päris palju venelaste töökodasid ja need on natuke taibukamad. Hispaanlastel on ju kogu aeg siesta ja manana.
Kusjuures kohtasin juhuslikult täna üht Ukrainlast, kiitis autot ja siis jäime natuke rääkima. Aru sain, siis tal miski töökoda on ja tegeleb autode müümise, rendiga. Aga kus see töökoda täpselt asub ja mida teevad, ei uurinud. Kuna ta ise elab natuke teises piirkonnas. Ja praeguses töökojas oli mitmeid Ukraina masinaid ja mersude ülevool. Osaline arusaam jäi mul säärane, et neid autosid tuleb nii mitu peale, et see töö tempo on neil selline, kus üks auto eest ja teine kohe asemele. Viimasega võib see tähelepanu natukene kannatada, kuna pole niiöelda pikemat momenti, et rahulikult asjad läbi mõelda.
Töökindlust üldises pildis on ja eks kui vanem masin (2011), siis millalgi ju tahab ka hooldust siin ja seal. Aga täitsa nõustun sellega, et üks ajudele hakkav temaatika on see airmatic. Kuna see vajab kohest tähelepanu, eriti kui kompressor annab otsad või miski padi alt ära kukub. Vahepeal sai sõidetud 2007 aasta W211 omaga, kus airmaticut polnud ja tundus rõõm, et anna ainult gaasi. Tunnen isegi kerget puudust, aga viimase mootor oli natuke selline linnasõiduks, aga muidu tore ikka. Vähemalt ei pea mõtlema, et kas täna on auto vastu maad või mitte. 2004 omal mul lihtsalt ei kannatanud patju kogu aeg sellises hinnaklassis osta ning siis sai uuem mudel võetud, et varuosade hinnad ka sõbralikumad. Õigemini airmatic ise ongi üks kallimaid.
Ja sealt ka mõttekoht, et ehk peaks laias pildis airmaticust loobuma ja tulevikus ilma vaatama. Samas pikematel sõitudel ja nii on ta tänuväärne vidin. Aga noh... peab arvestama, et rahakott tasub lahti hoida.
Kuid paegu tõesti ei tea mida teha.. Kas öelda klapiploki vahetuest ära, lihtsalt sõita kuni masin uuesti malfunctionit hakkab vilgutama või profülaktika mõttes vahetus teha. Et kui miskit surve all, siis lõpuks hakkab ka kompressorile ja kompressor kena kopikas.
Või peaksin tagasi pöörduma sinna, mis töökoda usaldan ja et nad sealt oma diagnosikat edasi teeks, ainult et neil see aparatuur ei võimalda kõiki tasemeid, näiteks et masinat kalibreerida. Võib-olla jääb neil miski lagi ette seal seda airmaticut toimetada. Sinna sõita tühja pole ka jällegi mõtet
Täiendus: Kontrollisin masinat. Tagumine pool hoiab enda kõrgust ühtselt vasaku ja paremaga võrreldes ning esimene pool samuti omavahel ühtlaselt.
Esiosa on miski 5mm madalamal, kuid see pigem normaalsus ma usun.