15-05-2022, 03:42 PM
(15-05-2022, 02:41 PM)vreps Kirjutas: Kõike seda stoorit lugedes jääb mulje, et töökoda kus midagi nagu tehti ei jaga üldse matsu. Kui peale väidetavat kalibreerimist on massin ikka vildakas ja teeb veel mingeid trikke näitab see ebakompetentsust. Mul on väike kogemus näiteks nende hollandi ja belgia garaazidega, mõned ei tee plussil ja miinusel ka vahet. Mõned väidavad, et airbagi veakoodid kustuvad iseenesest ära paarikümne kilomeetriga jne. Kustuvad nad jee eriti siis kui pistikud istme all valesti ühendada.
Valve blocki pole momendil veel vahetatud. Tehti kalibreerimine kuna masin seda nõudis ja pärast leiti ka niiskuse pool mis fikseeriti, et kompressor hakkaks normaalselt tööle. Kuid mõtlesin, et ehk sellest piisab, kuid siiski valve block vahetust vaja? Kuna väikesed erinevused on, 3 nurka nagu enam-vähem ühtsed, pole täpselt 1:1 mõõtnud. Viimane 4jas siis nagu natuke kõrgemal tasandil. Ja masina esiosa üldises pildis vist istubki tsipa tsipa madalamal kui tagumine? Malfunctionit masin ise enam ei anna... Ning ma pole ka täheldanud, et kompressor järjepidevalt laulaks. Seda peaks sõiteski kuulma, juhul kui tal vaja kogu aeg töötada? Varasema W211 kogemuse pealt.
Samas nagu kui praegu valve block vahetus vahele jätta ja seal midagi sellga kokkuvõttes siiski on (jaotab õhku erinevatesse küldgedesse), siis natuke ehk riskante variant? Kuna mõjutab üldist arimaticut, kindluse mõttes parem vahetada? Muidu kui kokkuvõttes vaja pole, siis mis niisama tühja teha...
Õnneks või kahjuks seda kalibreerimise temaatikat siin saab teha ainult Mercedes ise või siis mõni sertifitsseritud. Et väga palju variante pole... Niipalju kui uurisin siit ja sealt töökodadest, kus käinud ja abi saanud.
Mõistagi, siin foorumis kirjutada ja ise mitte näha pole just kõige etem viis...