13-05-2022, 06:58 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-05-2022, 09:20 PM ja muutjaks oli chrishere.)
Tere
Küsimus Airmaticuga.
Nimelt peale DPF sensori vahetust hakkas masin ette andma "malfunction". Ning peale seda hoidis algselt tasandeid kui üks hetk läks esiosa alla "car too low". Õnneks W212 mudel jätab võimalikkuse edasi liikuda ning lülitab ka ilmselt kompressori välja, et ei oleks võimalik eraldi sõidukit ülesse tõsta. W211 mudelil seda piirangut polnud ning samas ka kui midagi oli, vajus täitsa alla (võimatu sõita) Ehk w212 lähenemine tunduvalt parem.
DPF ja Airmatic osas ei tohiks omavahel justkui seost olla? Külastasin enda jaoks usaldusväärset töökoda ning oli ka Mercedes mehaanik seal, kes sõiduki üle vaatas ning ütles, et vaja on Airmaticu kalibreerimist. Kuna etteantud töökojas vajalikku programmi neil endal ei olnud (vähestel siin välismaal on), siis läksin eraldi Mercedes sertifitseeritud esindusse, kus kalibreerimine ära tehti, sõiduk nõudis
(Proovisin algselt ka täitsa otsest Mercedest, kuid klienditeenindus ja suhtlus alla igasuguse arvestuse - väga üllatav kogemus...).
Öeldi, et kõik paigas ja korras kuid kui sõiduki kätte sain ja käivitasin, tuli koheselt malfunction taaskord ette. (Ei saanud ka sõidukit ülesse tõsta). Andsin teada ning nad vaatasid siis sõiduki uuesti üle ning leidsid, et kompressoril oli miski elektroonika saanud niiskust ning tegid vajalikule osale vahetuse.
Küll aga peale seda hakkas auto esiosa ikka alla minema, ütlesid, et 10minutiga 1mm. Auto jäi töökotta ning järgmisel päeval siis jätkasid vaatlust. Kuid väidetavalt oli järgmise päeva hommikuks masin ennast hoopis kõrgele tõstnud, mitte tava tasandil... Viimast ma nüüd ei tea kommenteerida, kas nad unustasid ehk Airmaticu kõrgema funktsiooni sisse? Kuid sellega seoses siis leidsid, et Valve Block jagab väärtusti valesti ning seetõttu ei ole kõrgused ühtsed ning tekitab anomaaliaid. Mainiti ka, et kompressor on teine küsimärk, aga võimalikkus, et kompressor ise töötab veel 2+ aastat ja nii edasi, aga Valve Block vajab kindlasti vahetust.
Hetkel tellivad varuosa ning sain sõiduki kätte.. Samas praegu enam malfunctionit ei anna ning hoiab kõrguseid ühtsena. Saan hilisemal õhtutunnil näha, milline on seis ja tasandid.
Samuti varasemalt oli sääraselt, et kui tõstin auto kõrgemale, siis masin andis malfunction kuid esmasel tasemel töötas alati korralikult. Kas kokkuvõttes etteantud kompressori elemendi niiskus ei võinud olla siin üldine kurjajuur?
W211 ajast mäletan, et kui masin sai seisma jäetud, siis kompressor hakkas koheselt tööle, et siis kõrguseid tasakaalustada vms. Kuid w212 puhul ei tähelda hetkel. Kas on ok või peaks siiski käituma saranaselt W211 mudelile?
Küsimus, et võib-olla ei ole Valve blocki vaja kokkuvõttes vahetada, vaid piisas lihtsalt mis iganes klemmide puhastusest? Ma muidugi kõrgemat tasandit praegusel hetkel pole proovinud, et kui seda hoida ja sõita, kas ütleb uuesti malfunction või mitte.
Lugesin ka varasemaid postitusi siinses foorumis ning nägin, et inimestel oli ikka erinevaid anomaalaid ning mõni ka selline, mida keegi ei tuvastanud kuid ühtäkki masin hakkas taaskord normaalselt toimima?
Kellegil endal kogemust või kuulnud kogemusi, mis sarnased hetkeolukorrale? Kui masin nüüd enda tasandit hoiab ja kõrgemal tasandil ka toimib, siis ehk kokkuvõttes polegi Valve Block vahetust vaja?
Küsimus Airmaticuga.
Nimelt peale DPF sensori vahetust hakkas masin ette andma "malfunction". Ning peale seda hoidis algselt tasandeid kui üks hetk läks esiosa alla "car too low". Õnneks W212 mudel jätab võimalikkuse edasi liikuda ning lülitab ka ilmselt kompressori välja, et ei oleks võimalik eraldi sõidukit ülesse tõsta. W211 mudelil seda piirangut polnud ning samas ka kui midagi oli, vajus täitsa alla (võimatu sõita) Ehk w212 lähenemine tunduvalt parem.
DPF ja Airmatic osas ei tohiks omavahel justkui seost olla? Külastasin enda jaoks usaldusväärset töökoda ning oli ka Mercedes mehaanik seal, kes sõiduki üle vaatas ning ütles, et vaja on Airmaticu kalibreerimist. Kuna etteantud töökojas vajalikku programmi neil endal ei olnud (vähestel siin välismaal on), siis läksin eraldi Mercedes sertifitseeritud esindusse, kus kalibreerimine ära tehti, sõiduk nõudis
(Proovisin algselt ka täitsa otsest Mercedest, kuid klienditeenindus ja suhtlus alla igasuguse arvestuse - väga üllatav kogemus...).
Öeldi, et kõik paigas ja korras kuid kui sõiduki kätte sain ja käivitasin, tuli koheselt malfunction taaskord ette. (Ei saanud ka sõidukit ülesse tõsta). Andsin teada ning nad vaatasid siis sõiduki uuesti üle ning leidsid, et kompressoril oli miski elektroonika saanud niiskust ning tegid vajalikule osale vahetuse.
Küll aga peale seda hakkas auto esiosa ikka alla minema, ütlesid, et 10minutiga 1mm. Auto jäi töökotta ning järgmisel päeval siis jätkasid vaatlust. Kuid väidetavalt oli järgmise päeva hommikuks masin ennast hoopis kõrgele tõstnud, mitte tava tasandil... Viimast ma nüüd ei tea kommenteerida, kas nad unustasid ehk Airmaticu kõrgema funktsiooni sisse? Kuid sellega seoses siis leidsid, et Valve Block jagab väärtusti valesti ning seetõttu ei ole kõrgused ühtsed ning tekitab anomaaliaid. Mainiti ka, et kompressor on teine küsimärk, aga võimalikkus, et kompressor ise töötab veel 2+ aastat ja nii edasi, aga Valve Block vajab kindlasti vahetust.
Hetkel tellivad varuosa ning sain sõiduki kätte.. Samas praegu enam malfunctionit ei anna ning hoiab kõrguseid ühtsena. Saan hilisemal õhtutunnil näha, milline on seis ja tasandid.
Samuti varasemalt oli sääraselt, et kui tõstin auto kõrgemale, siis masin andis malfunction kuid esmasel tasemel töötas alati korralikult. Kas kokkuvõttes etteantud kompressori elemendi niiskus ei võinud olla siin üldine kurjajuur?
W211 ajast mäletan, et kui masin sai seisma jäetud, siis kompressor hakkas koheselt tööle, et siis kõrguseid tasakaalustada vms. Kuid w212 puhul ei tähelda hetkel. Kas on ok või peaks siiski käituma saranaselt W211 mudelile?
Küsimus, et võib-olla ei ole Valve blocki vaja kokkuvõttes vahetada, vaid piisas lihtsalt mis iganes klemmide puhastusest? Ma muidugi kõrgemat tasandit praegusel hetkel pole proovinud, et kui seda hoida ja sõita, kas ütleb uuesti malfunction või mitte.
Lugesin ka varasemaid postitusi siinses foorumis ning nägin, et inimestel oli ikka erinevaid anomaalaid ning mõni ka selline, mida keegi ei tuvastanud kuid ühtäkki masin hakkas taaskord normaalselt toimima?
Kellegil endal kogemust või kuulnud kogemusi, mis sarnased hetkeolukorrale? Kui masin nüüd enda tasandit hoiab ja kõrgemal tasandil ka toimib, siis ehk kokkuvõttes polegi Valve Block vahetust vaja?