03-05-2022, 08:10 PM
(03-05-2022, 06:20 PM)kaupo51 Kirjutas: Pead ülemäära vaevata ei maksa, las auto toimetab ja kui miski talle ei meeldi, siis paneb lambikese armatuuris põlema. Aga kuna siin teemas juba jutustamiseks läks, siis räägin oma kogemusest natuke. Mul on praegu tööautoks diiselmootoriga Peugeot ja ka eelmine tööauto oli diiselmootoriga Peugeot (vanem mudel praegusest autost). Ühel oli peal Siemensi engine management, teisel Boschi engine management (mootorijuhtimine eesti keeles). Kasutades Bosch KTS 560 diagnostikatestrit vaatasin ma aeg ajalt aktuaalväärtusi (mõni ütleb live data)....
See on huvitav kogemus, lugemine. Näi olevat ka selline omaette ärimudel. Kui masin liiga hästi vastu peab ja keegi uut ei osta ning varuosi ka mitte, siis ressursid ei liigu. Eks tänapäeval suhteliselt kõige tehnikaga selline teema.
Kui käisin käigukasti Hõbenooles hooldamas (igati hea kogemus), siis sain aru, et ega niisama naljalt keegi suuremas esinduses ei räägi, et võiks hooldada. Pigem see, et kui aeg käes, siis tule ja osta uus.