29-04-2022, 07:19 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-04-2022, 08:04 PM ja muutjaks oli chrishere.)
(24-04-2022, 01:49 PM)Randar Kirjutas: Põletuse lasin teha esinduses. Maksis miski 70 juudi seeklit aga hingamine oli peale seda kuidagi mõnus.
Kauatehtud kaunike nagu öeldakse. Ninasarvik ise läks 85.- + lisana töötunnid ja diagnostika otsa. Usutavasti on õige hind ja võib-olla võtsid Mercedesest, juhul kui hind näib rohkemat. Viimane justkui armastab 2-5 korda rohkemat küsida.
Aga mis mul endal veel küsimust tekitab on see, et kas DPF filter vajab puhastust? Nimelt väljalasketorust tuleb rohkem haisu kui ise tavapäraselt tundnud olen. Õigemini varasemast ei täheldanudki, küll aga nüüd. Just sel hetkel kui DPF sensor hakkas naljatama ning esmane töökoda ütles, et filter vajab sõitu ja puhastust, kuna tundis ka ebapärast haisu. Ja sealt edasi sai juba sensori küsimuse kätte.
Pole saanud nüüd maanteel veel palju katsetada, küll aga natukene 80-120km/h minekut. Näib, et kiirendus funktsioneerib ja masin liigub.
Töökoda kes sensori ära vahetus ütles mulle, et filter puhastust ei vaja (küsisin neilt arvutiga sundpuhastust), et automaatne süsteem ja tuntav hais on ka normaalne. Viimasega ma nüüd küll väga nõustuda ei tahaks... Diisel või mitte, aga sääraselt pole kah justkui õige.
Küsimus, kas ja kuidas ma saaksin sõidu ajal DPF filtri puhastuse protsessi alustada? Kui ma olen õigesti aru saanud, siis puhastuse protsess algab automaatselt, alates 60km/h ning sensor ise peaks siis õiget aega silmama. Küll aga kas on võimalik protsessi teadlikult alustada, sest ei taha, et kuskil lühemal sõidul toiming kuidagi pooleli jääks. Kas E sätte pealt lülitada S peale, et pöörded oleksid kõrgemad võiks siinkohal kaasa aidata või peangi lihtsalt maanteel sõitma ja lootma, et sensor teeb ehk oma puhastusprotsessi ära? Protsessi aeg kuskil 20-30 minutit?