22-04-2022, 08:19 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-04-2022, 08:29 PM ja muutjaks oli chrishere.)
Tere
Nimelt küsimus seoses DPF'iga. Annan ülevaate sündmuste käigust.
Ühtäkki madala kiiirusega sõitmimsel 30-40km/h läksid pöörded lakke. Sai gaas vabastatud ja justkui suutis taastada ja näis edasiselt normis, kuid 80km/h pealt masin kiirendust ülesse ei võtnud. Sõitsin lähevalolevasse parklasse ja ega väga idedeid polnud, et milles nüüd küsimus.
Varasemalt käiguvahetused, kiirendused ja kõik selline kenasti toiminud. Sai aasta alguses ka käigukasti hooldus tehtud.
( Mäletan varasema W211 Mercedes mudeli kogemusest, et säärasel juhul läks ka mootorituli põlema. Kuid viimasel oli küsimus miski pistiku ühenduses kapoti all, mis korrastati ja oli selles osas ok. )
Ühesõnaga jätsin auto seisma ning tegin transmission resetti, mõeldes et ehk läks miskit lolliks ja saab paika. Peale seda näis kõik sujuv ning sõitsin ca 20min, et auto sõidustiili omistaks. Kiirus oli tol ajal vahemikus 80-120 ja näis, et justkui kõik taas paigas, kiirendus samuti toimis. Tegin enda tiiru ära ja sõitsin tagasi sihtpunkti. Hilisemal õhtusel sõidul oli ka kõik paigas.
Kuid järgmisel päeval kui sai sõidetud ja pärast parklas liigutud ning kiiruseks 20km/h lõi taaskord pöörded lakke ning seekord süttis ka mootorituli.
Külastasin (välismaal) töökoda, kes tegelevad diiselmootoriga ning palusin neil diagnostikat teha. Aparaat viitas DPF peale, et umbes. Veateavitus kustutati ära, mootorituli enam ei põlenud ning öeldi, et mine sõida suurema kiirusega kiirteel ning puhastab filtri ära, et filter umbes. Juhul kui endiselt küsimus või midagi, tule tagasi.
Paraku masin kiirendust ülesse ei võtnud ning peale väiksemat sõitu ja taaskäivitust läks mootorituli uuesti põlema, külastasin töökoda. Panid aparaadi uuesti külge ning siis andis diagnostika juba rohkem tulemust.
Inglise keelsed vasted:
129700 - The diesel particulate filter is faulty
15FC00 - The learned value for component B28/8 (Differential pressure sensor (DPF)) are outside the permissable range.
15FD00 - The Lower Limit Value of component B28/8 (Differential pressure sensor (DPF)) was dropped below/not reached."
15FF00 - The signal voltage of component B28/8 (DPF Differential pressure sensor) is too low
Eelnev töökoda ise etteantud osaga ei tegele ning andsid mulle soovituse (eelnevalt küisisd, kas mul endal töökoda olemas või mitte). Töökoda kus ma muidu käinud ja olnud hea kogemus näib praeguses olukorras natuke kauge liikuda (50km)? Soovitatud kohas arvustused head ja näis olema ka viisakas koht, käisin rääkimas kuid aja sain esmaspäevaks.
Pika sissejuhatuse peale ka küsimus, et olla ise targem, kuulda kogemusi ning hoida paremat ülevaadet. Ei soovi, et töökoda 3 päeva viga otsib
Kas kellegil olnud sarnast kogemust ning mis on olnud säärases kitsaskohas lahendiks? Mõistetav, et siin võib lahendusi olla erinevaid ning eks tehakse ka uus diagnostika enne kui midagi parandama hakatakse. Aga praegusel hetkel jääb arusaam, et andur on lolliks läinud ja vajab vahetust ning see ka lahendab kitsaskoha?
Nii nagu varasemalt mainisin, siis olnud käiguvahetustega ja kiirendustega eelnevalt kõik korras, vähemalt 6 kuud kui auto enda käes olnud (autol endal ka ajalugu teada ja 1 omanik). Läbisõit umbkaudselt 225. Sõitnud nii maanteel, kiirteel kui ka linnas. Hiljaaegu on rohkem sõitmist olnud linna vahel, kus lubatud kiirus on 30km/h.
Nimelt küsimus seoses DPF'iga. Annan ülevaate sündmuste käigust.
Ühtäkki madala kiiirusega sõitmimsel 30-40km/h läksid pöörded lakke. Sai gaas vabastatud ja justkui suutis taastada ja näis edasiselt normis, kuid 80km/h pealt masin kiirendust ülesse ei võtnud. Sõitsin lähevalolevasse parklasse ja ega väga idedeid polnud, et milles nüüd küsimus.
Varasemalt käiguvahetused, kiirendused ja kõik selline kenasti toiminud. Sai aasta alguses ka käigukasti hooldus tehtud.
( Mäletan varasema W211 Mercedes mudeli kogemusest, et säärasel juhul läks ka mootorituli põlema. Kuid viimasel oli küsimus miski pistiku ühenduses kapoti all, mis korrastati ja oli selles osas ok. )
Ühesõnaga jätsin auto seisma ning tegin transmission resetti, mõeldes et ehk läks miskit lolliks ja saab paika. Peale seda näis kõik sujuv ning sõitsin ca 20min, et auto sõidustiili omistaks. Kiirus oli tol ajal vahemikus 80-120 ja näis, et justkui kõik taas paigas, kiirendus samuti toimis. Tegin enda tiiru ära ja sõitsin tagasi sihtpunkti. Hilisemal õhtusel sõidul oli ka kõik paigas.
Kuid järgmisel päeval kui sai sõidetud ja pärast parklas liigutud ning kiiruseks 20km/h lõi taaskord pöörded lakke ning seekord süttis ka mootorituli.
Külastasin (välismaal) töökoda, kes tegelevad diiselmootoriga ning palusin neil diagnostikat teha. Aparaat viitas DPF peale, et umbes. Veateavitus kustutati ära, mootorituli enam ei põlenud ning öeldi, et mine sõida suurema kiirusega kiirteel ning puhastab filtri ära, et filter umbes. Juhul kui endiselt küsimus või midagi, tule tagasi.
Paraku masin kiirendust ülesse ei võtnud ning peale väiksemat sõitu ja taaskäivitust läks mootorituli uuesti põlema, külastasin töökoda. Panid aparaadi uuesti külge ning siis andis diagnostika juba rohkem tulemust.
Inglise keelsed vasted:
129700 - The diesel particulate filter is faulty
15FC00 - The learned value for component B28/8 (Differential pressure sensor (DPF)) are outside the permissable range.
15FD00 - The Lower Limit Value of component B28/8 (Differential pressure sensor (DPF)) was dropped below/not reached."
15FF00 - The signal voltage of component B28/8 (DPF Differential pressure sensor) is too low
Eelnev töökoda ise etteantud osaga ei tegele ning andsid mulle soovituse (eelnevalt küisisd, kas mul endal töökoda olemas või mitte). Töökoda kus ma muidu käinud ja olnud hea kogemus näib praeguses olukorras natuke kauge liikuda (50km)? Soovitatud kohas arvustused head ja näis olema ka viisakas koht, käisin rääkimas kuid aja sain esmaspäevaks.
Pika sissejuhatuse peale ka küsimus, et olla ise targem, kuulda kogemusi ning hoida paremat ülevaadet. Ei soovi, et töökoda 3 päeva viga otsib
Kas kellegil olnud sarnast kogemust ning mis on olnud säärases kitsaskohas lahendiks? Mõistetav, et siin võib lahendusi olla erinevaid ning eks tehakse ka uus diagnostika enne kui midagi parandama hakatakse. Aga praegusel hetkel jääb arusaam, et andur on lolliks läinud ja vajab vahetust ning see ka lahendab kitsaskoha?
Nii nagu varasemalt mainisin, siis olnud käiguvahetustega ja kiirendustega eelnevalt kõik korras, vähemalt 6 kuud kui auto enda käes olnud (autol endal ka ajalugu teada ja 1 omanik). Läbisõit umbkaudselt 225. Sõitnud nii maanteel, kiirteel kui ka linnas. Hiljaaegu on rohkem sõitmist olnud linna vahel, kus lubatud kiirus on 30km/h.