27-01-2022, 07:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-01-2022, 07:23 PM ja muutjaks oli Priit.)
*rtfm (read the fuc...ng manual)
Naiste juures pole vahetevahel loogikaga midagi peale hakata, Mercedes selles osas ei erine. Kui serpentiinrihma vahetuseks tuleb vabastada pinguti ja esimesena rihm maha võtta pingutusrullilt, siis uut rihma tagasi pannes pole pingutusrull viimane, kui just ei taha tunde ja päevi üritada Kui viimasena paigaldada rihm roolivõimu rattale, siis on vahetus ca 10 minutiga tehtav. Kui aga ka ventikas ees on, siis turbokal ei kujuta ette rihmavahetust ilma seda eemaldamata (kuigi internetiavarustes võib leida juttu, et ventikat eemaldamata on rihm samuti parklas vahetatav). Samuti tahaks heameelega näha, mis on spetsiaaltööriist visko eemaldamiseks, sest ruum seal tavalise kuuskandiga tegutsemiseks on olematu ka klaverimängija kätega inimesele.
Auto koos, uus kojamees Valeo VM17 ka külge pandud (Bosch käib minu omal üle klaasiääre) ja sõit võib jätkuda.
Naiste juures pole vahetevahel loogikaga midagi peale hakata, Mercedes selles osas ei erine. Kui serpentiinrihma vahetuseks tuleb vabastada pinguti ja esimesena rihm maha võtta pingutusrullilt, siis uut rihma tagasi pannes pole pingutusrull viimane, kui just ei taha tunde ja päevi üritada Kui viimasena paigaldada rihm roolivõimu rattale, siis on vahetus ca 10 minutiga tehtav. Kui aga ka ventikas ees on, siis turbokal ei kujuta ette rihmavahetust ilma seda eemaldamata (kuigi internetiavarustes võib leida juttu, et ventikat eemaldamata on rihm samuti parklas vahetatav). Samuti tahaks heameelega näha, mis on spetsiaaltööriist visko eemaldamiseks, sest ruum seal tavalise kuuskandiga tegutsemiseks on olematu ka klaverimängija kätega inimesele.
Auto koos, uus kojamees Valeo VM17 ka külge pandud (Bosch käib minu omal üle klaasiääre) ja sõit võib jätkuda.