20-01-2022, 08:50 PM
Viga käes ja väga lihtne - kapoti all oli surnud "poolakas"
Peale mõningast garaaži ees uurimist jäi silma, et vent käitub ikkagi kuidagi kahtlaselt. "Näpud vahele" ja seisiski. Oli tunda ka väikest loksu, mille tulemus oli see, et ventikalabade tagaküljed oli juttu rääkinud veepumba rihmaratta kõrval oleva väiksema juhtrullikuga ning selle tulemusena ka veidi kaalust kaotanud.
Laiali harutamine nii lihtsalt ei läinud. Turbokal on radika ja ventika vahel väga vähe ruumi. Oletan, et ette on nähtud viskot vahetada ilmselt koos radika maha võtmisega. Sain kõigepealt lolli peaga ventika visko küljest eraldatud ja siis tuli meelde, et ega see ikka visko ja radika vahelt välja ei mahu. Kuna õhukesi kindaid ei olnud, olid ka käed vahepeal radika lamellidele oma osa loovutanud. Aga tuju sellest ei langenud.
Meelde tuli, et visko eemaldamiseks on mul garaažis vanast ajast 10-ne kuuskant ja selle jaoks otsitud pikendus olemas. Veidi kuuendikpöörde kaupa nikerdamist ja käes ta oligi.
Poolaka auks peab ütlema, et nime ei mäleta, aga spetsialiseerunud oligi radikatele, viskodele jms. Auto külge oli saanud 20. augustil 10 aastat tagasi, st kurta pole tegelikult nagu millegi üle (üle 100000km kestis).
Lõpp hea kõik hea. Ventikas oleks võinud halva õnne korral kapoti all ka korralikku disko orgunnida Vaja nüüd uus visko leida ja külge kruvida. Erilist kiirust sellega praegu pole
Peale mõningast garaaži ees uurimist jäi silma, et vent käitub ikkagi kuidagi kahtlaselt. "Näpud vahele" ja seisiski. Oli tunda ka väikest loksu, mille tulemus oli see, et ventikalabade tagaküljed oli juttu rääkinud veepumba rihmaratta kõrval oleva väiksema juhtrullikuga ning selle tulemusena ka veidi kaalust kaotanud.
Laiali harutamine nii lihtsalt ei läinud. Turbokal on radika ja ventika vahel väga vähe ruumi. Oletan, et ette on nähtud viskot vahetada ilmselt koos radika maha võtmisega. Sain kõigepealt lolli peaga ventika visko küljest eraldatud ja siis tuli meelde, et ega see ikka visko ja radika vahelt välja ei mahu. Kuna õhukesi kindaid ei olnud, olid ka käed vahepeal radika lamellidele oma osa loovutanud. Aga tuju sellest ei langenud.
Meelde tuli, et visko eemaldamiseks on mul garaažis vanast ajast 10-ne kuuskant ja selle jaoks otsitud pikendus olemas. Veidi kuuendikpöörde kaupa nikerdamist ja käes ta oligi.
Poolaka auks peab ütlema, et nime ei mäleta, aga spetsialiseerunud oligi radikatele, viskodele jms. Auto külge oli saanud 20. augustil 10 aastat tagasi, st kurta pole tegelikult nagu millegi üle (üle 100000km kestis).
Lõpp hea kõik hea. Ventikas oleks võinud halva õnne korral kapoti all ka korralikku disko orgunnida Vaja nüüd uus visko leida ja külge kruvida. Erilist kiirust sellega praegu pole