11-11-2021, 11:53 AM
Ma veel natuke provotseerin - kui ferriitrajad on tühikäigu pöörete juures õhusiibri jalgade poolt maha nühitud ja ebaühtlane, siis mida "Eesti leiutab" teeb?
Hakkab sedasama segusiibri pulservedru kruttima, seda valeks keerates petab ära auto ja saab mootori korrektselt käima. Seda siiski ainult (!) tühikäiguvahemikus, kuhu ongi koer maetud.
Ülejäänud pöörete vahemikus hakkab mootor segast panema.
Kordan oma mantrat, kui K-Jetronic'u puhul on mootori pööreteühtluse A ja O bi-metall kütuse solenoid, siis KE-Jetronicu (Ma kasutaks nimetus CIS isegi tegelt) ongi selle POTI.
Kel mõni KE-Jet V8 seisab, keerakse maha ja vaadake üle.
Ja palun mõistust, need soovitused, et vääna kruvikaga õhuklapi niite ferriitrajale lähemale, pingessse...Mnjahh...kraabite kõik pinnad ära sellega!
Västrik - õlled jäägu Seltsimeestele! Euroopa kultuuriruum peaks ju viisakusest õhtumaade kultuuri vastu veini tarbima!
Rahulikku talveund Su vanakestele!
Hakkab sedasama segusiibri pulservedru kruttima, seda valeks keerates petab ära auto ja saab mootori korrektselt käima. Seda siiski ainult (!) tühikäiguvahemikus, kuhu ongi koer maetud.
Ülejäänud pöörete vahemikus hakkab mootor segast panema.
Kordan oma mantrat, kui K-Jetronic'u puhul on mootori pööreteühtluse A ja O bi-metall kütuse solenoid, siis KE-Jetronicu (Ma kasutaks nimetus CIS isegi tegelt) ongi selle POTI.
Kel mõni KE-Jet V8 seisab, keerakse maha ja vaadake üle.
Ja palun mõistust, need soovitused, et vääna kruvikaga õhuklapi niite ferriitrajale lähemale, pingessse...Mnjahh...kraabite kõik pinnad ära sellega!
Västrik - õlled jäägu Seltsimeestele! Euroopa kultuuriruum peaks ju viisakusest õhtumaade kultuuri vastu veini tarbima!
Rahulikku talveund Su vanakestele!
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”