11-11-2021, 12:18 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-11-2021, 12:31 AM ja muutjaks oli Sm. Västrik.)
Õhtust, härrased,
Mõtlesin, et sel aastal enam ei kirjuta, aga võta näpust - provotseeritakse!
Härra kaupo51, mul on sarnane kogemus oma 420 SE-ga, mille juures aastal 2017 koos tema tänase omanikuga pika seismise järel põrandale lekkinud kütust nähes pumbast selgelt vaadeldava lekke tuvastasime. Sel aastal ehk 4 aastat hiljem käis see auto aga Youngtimer Camp'il endiselt sama kütusepumbaga ning omaniku väitel ei ole leke naasnud.
Sarnaselt lekib aegajalt kevaditi mu Volgal klambri juurest mõni kütusevoolik, kuid juba esimese sõidu järel on kõik kuiv ja ilus, nagu poleks kunagi midagi valesti olnud.
Siiski tänud nõu andmast, sest kindlasti tasub kevadel uuesti kontrollida ja väga võimalik, et selle uue detaili elupäevade lõpp ei ole enam kaugel.
Härra Rolz, kirjutan sageli pikalt ja segaselt. Viidatud potentsiomeeter käitub kulununa tõesti nii nagu kirjeldasid, kuid mu W126 tühikäik ei kõikunud või hüpelnud ja ta pöörded on alati stabiilsed olnud. Tühikäigu kehvus väljendus ajutiselt ainult selles, et osad silindrid "jätsid suvaliselt vahele", umbes nagu kehvade küünalde või juhtmete korral juhtub. Pärast garaažihämaruses teostatud amatöörlikke peenistöid on aga segu taas korras ning masina tühikäik parem kui me peres leiduval Škodal uuest saati.
Seega ma täitsa siiralt tänan väga heade näpunäidete eest, sest KE-Jetronicuga autosid on mu garaažides mitu ja neid teadmisi võib veel hädasti tarvis minna. Hetkel aga ei ole õnneks enam midagi kontrollida või teha tarvis ja võime mõlemal pool ekraani hoopis õlled lahti korkida.
Olgu siinkohal ka välja toodud, et EHA tihendeid tõesti müüakse Vehos varuosakoodiga A0129979748 ja hinnaga 7,92 eurot tükk ning nende vahetamine oli esimene protseduur üldse. Tihendid aga peaaegu kunagi leket ei põhjusta ning ei teinud seda selgi korral.
Seega loodan, et sel talvel garaaži autosid remontima ei satu ning kevadel on kõik nad sama heas korras nagu sinna jättes olid.
Ilusat talve meile kõigile!
Sm. Västrik
Mõtlesin, et sel aastal enam ei kirjuta, aga võta näpust - provotseeritakse!
Härra kaupo51, mul on sarnane kogemus oma 420 SE-ga, mille juures aastal 2017 koos tema tänase omanikuga pika seismise järel põrandale lekkinud kütust nähes pumbast selgelt vaadeldava lekke tuvastasime. Sel aastal ehk 4 aastat hiljem käis see auto aga Youngtimer Camp'il endiselt sama kütusepumbaga ning omaniku väitel ei ole leke naasnud.
Sarnaselt lekib aegajalt kevaditi mu Volgal klambri juurest mõni kütusevoolik, kuid juba esimese sõidu järel on kõik kuiv ja ilus, nagu poleks kunagi midagi valesti olnud.
Siiski tänud nõu andmast, sest kindlasti tasub kevadel uuesti kontrollida ja väga võimalik, et selle uue detaili elupäevade lõpp ei ole enam kaugel.
Härra Rolz, kirjutan sageli pikalt ja segaselt. Viidatud potentsiomeeter käitub kulununa tõesti nii nagu kirjeldasid, kuid mu W126 tühikäik ei kõikunud või hüpelnud ja ta pöörded on alati stabiilsed olnud. Tühikäigu kehvus väljendus ajutiselt ainult selles, et osad silindrid "jätsid suvaliselt vahele", umbes nagu kehvade küünalde või juhtmete korral juhtub. Pärast garaažihämaruses teostatud amatöörlikke peenistöid on aga segu taas korras ning masina tühikäik parem kui me peres leiduval Škodal uuest saati.
Seega ma täitsa siiralt tänan väga heade näpunäidete eest, sest KE-Jetronicuga autosid on mu garaažides mitu ja neid teadmisi võib veel hädasti tarvis minna. Hetkel aga ei ole õnneks enam midagi kontrollida või teha tarvis ja võime mõlemal pool ekraani hoopis õlled lahti korkida.
Olgu siinkohal ka välja toodud, et EHA tihendeid tõesti müüakse Vehos varuosakoodiga A0129979748 ja hinnaga 7,92 eurot tükk ning nende vahetamine oli esimene protseduur üldse. Tihendid aga peaaegu kunagi leket ei põhjusta ning ei teinud seda selgi korral.
Seega loodan, et sel talvel garaaži autosid remontima ei satu ning kevadel on kõik nad sama heas korras nagu sinna jättes olid.
Ilusat talve meile kõigile!
Sm. Västrik