29-06-2021, 02:05 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-06-2021, 02:33 PM ja muutjaks oli ktmduke.)
Tundub et ülepinge relee tegi seda jänti, vahetadin kõik kaitsmed kapotiall plus ülepinge releel , kaitmed nägid üsna vanad välja, sai kroksidega käima aetud ja pikem ring tehtud, tundub et toimib , tuledega võis kokkusatumus olla.
Igavusest sai ükspäev tulede ühenduste ja massidega tegeletud. Ühel tulel oli massi probleem.
Kui töötava mootoriga plus klemm maha võtta , kas siis peabki välja surema?
Avastasin ka selle et radikas märg, just küljeplastikute juures, seal see kadu võib ka olla, visko peksab laiali lihtsalt.
Mingipäev viskan uue radika külge, prooviks lähevad ka teised pihustid.
Tahaks lihtsalt sügiseni normaalselt sõita? järgmise aastaga eitea veel , et kas saab sõitma kui mootori swap tuleb.
Igavusest sai ükspäev tulede ühenduste ja massidega tegeletud. Ühel tulel oli massi probleem.
Kui töötava mootoriga plus klemm maha võtta , kas siis peabki välja surema?
Avastasin ka selle et radikas märg, just küljeplastikute juures, seal see kadu võib ka olla, visko peksab laiali lihtsalt.
Mingipäev viskan uue radika külge, prooviks lähevad ka teised pihustid.
Tahaks lihtsalt sügiseni normaalselt sõita? järgmise aastaga eitea veel , et kas saab sõitma kui mootori swap tuleb.
Mercedes-Benz S500L W221
FB: Mercedes-benz klubi MTA
FB: Mercedes-benz klubi MTA