10-02-2021, 11:43 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-02-2021, 11:44 AM ja muutjaks oli Priit.)
Kusjuures W124 tuuletakistus oli omal ajal lausa teedrajav
("In 1984, the E-Class (model series W124) achieved an aerodynamic landmark, posting a cd figure of 0.29. It became, and remains, the benchmark against which all saloons have to be measured – a benchmark that very few manage to match.") https://media.daimler.com/marsMediaSite/...id=9361273
ja ka täna on see number igati OK, kui võrrelda tuulekanalis optimeeritud " ilmetute mullidega".
Ps tutikas Opel Astra oma laiade aknapostidega ja esiklaasi lauge kaldenurgaga, mille tulemusena klaasi ülaäär kipub uduse/külma ilmaga uduseks jääma, kui õhu suunamist autorežiimist ei muuda, on õhutakistustegur jõudnud vaid 0,26-ni, millega tehas kiitleb, et "king of aerodynamics" https://int-media.opel.com/en/08-15-king...rodynamics
("In 1984, the E-Class (model series W124) achieved an aerodynamic landmark, posting a cd figure of 0.29. It became, and remains, the benchmark against which all saloons have to be measured – a benchmark that very few manage to match.") https://media.daimler.com/marsMediaSite/...id=9361273
ja ka täna on see number igati OK, kui võrrelda tuulekanalis optimeeritud " ilmetute mullidega".
Ps tutikas Opel Astra oma laiade aknapostidega ja esiklaasi lauge kaldenurgaga, mille tulemusena klaasi ülaäär kipub uduse/külma ilmaga uduseks jääma, kui õhu suunamist autorežiimist ei muuda, on õhutakistustegur jõudnud vaid 0,26-ni, millega tehas kiitleb, et "king of aerodynamics" https://int-media.opel.com/en/08-15-king...rodynamics