05-11-2020, 11:45 AM
Kisub OT-ks, mille olen ise põhjustanud Olles näinud MB tehaste poolt, olen nõus, et kvaliteet maksab ja üldjuhul ongi odavamad asjad odavalt tehtud, aga mitte ainult. Sageli kasseeritakse eri valdkondades brändi eest valusalt palju (võtame kasvõi mobiilide omahinnad ja letihinnad).
-Kogemus SEAT-iga (äärmiselt kehvad made in Italy rattalaagrid ja DSG automaadil käigukastilaagrid). Samas needsamad rattalaagrid kasutusel ka VW ja Audil. Sõidukite brändid ja hinnad erinevad, kuid sama kehv alltöövõtja.
-Kõige kehvem auto kvaliteedilt ja kõige kehvem esindus, kus hooldada, on seotud 2009+ Mazda 6-ga, mis polnud ostes ka odav auto. Jaapani inseneridega ei tahaks seostada Ostes õlivahetuste vahel õlikulu ca 1 liiter, 200000km juures ca 2 liitrit. Surev elekter (alates signapultidest, turvapadja pistikutest jne). Alt roostetav kere, alates ca 5 aastast pidevalt kinni jäävad tagapidurid. 200000 juures purunes radiaator ja automaatkäigukastis jahutusvedelik. 100% esinduse hooldus. Andsime kutsekooli poistele lammutamiseks. Pärnu Eurost ei unustanud kunagi aknapesu valada, küll olulisi sõlmi määrida või jahutusvedelikku lisada ... Tööde check-listi sellest esindusest ei saanud ka küsimise peale.
-Eri Opelitega olen sõitnud mitusada tuhat tavapärase hoolduse ja kuluosade vahetamisega. Aga Opel pole Mercedes-Benz
Kui rahakott kannataks uue MB-ga sõita, sõidaks sellega, aga see minu probleem
-Kogemus SEAT-iga (äärmiselt kehvad made in Italy rattalaagrid ja DSG automaadil käigukastilaagrid). Samas needsamad rattalaagrid kasutusel ka VW ja Audil. Sõidukite brändid ja hinnad erinevad, kuid sama kehv alltöövõtja.
-Kõige kehvem auto kvaliteedilt ja kõige kehvem esindus, kus hooldada, on seotud 2009+ Mazda 6-ga, mis polnud ostes ka odav auto. Jaapani inseneridega ei tahaks seostada Ostes õlivahetuste vahel õlikulu ca 1 liiter, 200000km juures ca 2 liitrit. Surev elekter (alates signapultidest, turvapadja pistikutest jne). Alt roostetav kere, alates ca 5 aastast pidevalt kinni jäävad tagapidurid. 200000 juures purunes radiaator ja automaatkäigukastis jahutusvedelik. 100% esinduse hooldus. Andsime kutsekooli poistele lammutamiseks. Pärnu Eurost ei unustanud kunagi aknapesu valada, küll olulisi sõlmi määrida või jahutusvedelikku lisada ... Tööde check-listi sellest esindusest ei saanud ka küsimise peale.
-Eri Opelitega olen sõitnud mitusada tuhat tavapärase hoolduse ja kuluosade vahetamisega. Aga Opel pole Mercedes-Benz
Kui rahakott kannataks uue MB-ga sõita, sõidaks sellega, aga see minu probleem
(04-11-2020, 04:03 PM)jansa Kirjutas: Hind muidugi määrab.
Samas tuleb endale teadvustada, et 20000 vs 30000 ei ole laest võetud numbrid, odavam ongi üldjuhul odavamalt tehtud.
Paberi peal võib kõik võrdne olla.
Palju see nüüd igapäeva-liisinguauto juures otsustab, on iseasi. Mõne puhul ei pane tähelegi, millega sõidad (selle jaoks vist pannaksegi rooli peale logo).
Peaasi, et katki ei lähe selle viie aasta jooksul.