16-04-2007, 05:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-04-2007, 12:37 AM ja muutjaks oli R129.)
Ei ole automehaanik. Aga inseneriharidust olen mitmeid aastaid koolis taga ajanud ja ajan siiani. Projekti teen ma oma vennaga, kes on diagnostik. Seda mitmel põhjusel - SL on lihtsalt niivõrd kallis auto remontida ülal pidada, ja teadmisi ka napib (minul praktilisi, temal mõnikord teoreetilisi). Ja ega ausalt öeldes ei viitsigi kogu aeg bensiiniõgijaga ringi sõita. Kuna nii vanal autol on K-Jetronic peal, siis luristab see ikka omajagu. Keskmine on 16 (maantee 11, linn 20). Ja võibolla olen ma imelik, aga see auto väsitab. Raputab läbi ning teiseks otsi pidevalt kohta kus sa saad (aukudest mitte läbi sõita).
Katuse romondi kohta - eelmine aasta uurisin tõsiselt kilede vahetust. Need kaatrite kiled on liiga õhukesed - ei mäleta, aga kas R129 aknal polnud mitte 2,3 mm (võin praegu eksida). Suure hooga sõites võivad nad "plärisema" hakata, ning kuumaga lähevad niiöelda pehmeks. Teine probleem on selle paigaldamises. Katus tuleb maha võtta. Kuna aga kattematerjal on metalli külge liimitud, siis ma ei kujuta ette kas mahavõetud katus ka kunagi tagasi oma kohale saab. Mingi idee läbi on ilmselt võimalik seda ka koos raamidega õmblustöökotta viia, aga mis õmblusmasina alla ta siis ära mahuks - ei tea. Hinna poolest muidugi säästaks kõvasti.
Lubade kohta võib niipalju öelda, et need on tagasi. Ja õnneks polnud mitte mina too hetk roolis vaid mu vend. Aga ilmselt ma ise ka neist millalgi ilma jään, kuram äkki sõnusingi nüüd ära.
Aga võib öelda, et seoses projektiga, SL sprinterist püssikuuliks on vaja veel ühte kasti ja see tuleb samuti poegadeks võtta ning kõik üle käia. Eks ole näha kas 700-800 Nm teevad sisule kohe ära või jääb midagi ka kasutamiseks, samuti on küsimärgi all tagadiffer.
Samas Koenig-Special lehel võib näha Mescedeseid, mille 6L mootorist on 730 Nm välja pigistatud. Saatsin neile ka kunagi küsimuse kasti tugevdamise kohta ning vastuseks öeldi mulle, kast peab probleemideta vastu ja samuti ka tagasild. Sõna probleemideta jäi täpsustamata, kas see tähendab vanakooli mersulikku 500 tuhandet kilomeetrit või antakse garantii ainult 50 tuhandele. Seda saan teiega varsti jagada.
Aga nagu öeldakse, võidad jõus kaotad teepikkuses :eureka:
Katuse romondi kohta - eelmine aasta uurisin tõsiselt kilede vahetust. Need kaatrite kiled on liiga õhukesed - ei mäleta, aga kas R129 aknal polnud mitte 2,3 mm (võin praegu eksida). Suure hooga sõites võivad nad "plärisema" hakata, ning kuumaga lähevad niiöelda pehmeks. Teine probleem on selle paigaldamises. Katus tuleb maha võtta. Kuna aga kattematerjal on metalli külge liimitud, siis ma ei kujuta ette kas mahavõetud katus ka kunagi tagasi oma kohale saab. Mingi idee läbi on ilmselt võimalik seda ka koos raamidega õmblustöökotta viia, aga mis õmblusmasina alla ta siis ära mahuks - ei tea. Hinna poolest muidugi säästaks kõvasti.
Lubade kohta võib niipalju öelda, et need on tagasi. Ja õnneks polnud mitte mina too hetk roolis vaid mu vend. Aga ilmselt ma ise ka neist millalgi ilma jään, kuram äkki sõnusingi nüüd ära.
Aga võib öelda, et seoses projektiga, SL sprinterist püssikuuliks on vaja veel ühte kasti ja see tuleb samuti poegadeks võtta ning kõik üle käia. Eks ole näha kas 700-800 Nm teevad sisule kohe ära või jääb midagi ka kasutamiseks, samuti on küsimärgi all tagadiffer.
Samas Koenig-Special lehel võib näha Mescedeseid, mille 6L mootorist on 730 Nm välja pigistatud. Saatsin neile ka kunagi küsimuse kasti tugevdamise kohta ning vastuseks öeldi mulle, kast peab probleemideta vastu ja samuti ka tagasild. Sõna probleemideta jäi täpsustamata, kas see tähendab vanakooli mersulikku 500 tuhandet kilomeetrit või antakse garantii ainult 50 tuhandele. Seda saan teiega varsti jagada.
Aga nagu öeldakse, võidad jõus kaotad teepikkuses :eureka:
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
www.hobenool.eu
5227858