16-04-2007, 12:53 PM
Augustiks oli aut. kast oma lepingu lõpetanud. Sidurid libisesisd. Egas midagi, WISist joonised välja ja 3 õhtut (võib ka öelda et ööd) - kast maha, kast lahti, tahaks eelmise omaniku kasti lüüa :bash:, vanad põlenud sidurid ja pidurid prügikasti, uued jupid kasti, kast kokku, kast alla, esimene test järvevana teel ja kohe load ära ad:
Kuna kõik oli naguinii nii poegadeks juba võetud otsustasime ka hürdoaju ära puhastada.
Peaaegu kõik kolvid ja klapid said lahti võetud ning piduripuhastusvedelikuga läbi pestud.
Vahepeal oli küll hirm et enam kokku ei oska panna, aga rahulikku meelt ning külma pead - ja nii se asi laheneski.
Ei mäletagi peast millised jupid ära sai vahetatud - hunnik sidurikettaid ning üks suur lintpidur ka vist. Igatahes asi töötas. Ja suhteliselt hästi.
Mõned sõidud sai veel teha ning edasi ootas autot talv.
Edasised plaanid:
Kõigepealt uued rehvid, sest vanad on juba tõsiselt kulunud.
Samuti uued amordid ning ka uued vedrud, kuna vanad Brabuse vedrud on ilmselgelt väsinud ja esimene vaska on ka alt katki. Ei ole veel otsustanud millised vedrud võtab. Brabus on suhteliselt hea hinnaga (mingi 8,5 kilo jooks vist). Samas on nad ikka kuratlikult madalad. Kui nüüd veel arvestada, et 18 velg ja rehv annavad väga suure läbimõõdu, siis ongi juhtunud see, mis ei tohiks juhtuda. Rehv käib logarisse ja eest vasakult on ka tiiva ääre natukene ära "masseerinud".
Üks põhjus on kindlasti, et amort on "löda" ja teine, et vedru on "väsinud" ning kolmas, rehv on lihsalt liiga kõrge veel.
Olen mõõtnud paari Sl-i, järeldused on veel tegemata - kui palju toob Brabuse vedru keret sillale lähemale! Velgedest ei tahaks loobuda - need sobivad minuarvates väga hästi selle auto alla. Kindlasti aitaks natukene kitsam rehv, ning velje ja rummuvaheliste flantside õhemaks treimine. Kuid kui nad täitsa ära võtta, siis on üldmulje suht porno (ratas on nagu Bobedal kuskil sügavikus).
Ehk eks siin tuleb üks suur kompromiss teha, arvestades sõidumõnu, välist ilu ning rahakotti.
Samuti tuleb autole uus cabrio katus panna. Klaasi (plastik material) on suhteliselt võimatu saada. Mul on olemas selle firma kontaktid kes MB-le seda materjali toodavad, aga eraisikutele nad ie müü. Silberist tellides on katus 25+27kilo - vastavalt esimene ja tagumine osa. Saksast saab väga korraliku (cabrio) 14 000 raha eest. Tõsi vahetus ise võtab kõva aja - kogu päev. Õnneks on mul olemas nii 200 pildist koosnev õpetus kui ka MB enda video selle kohta.
Tulevikus peab auto värviga ka midagi tegema - on teine tuhm ja kivitäkkeid täis. Kuid see on nagu öeldud tulevik.
Helisüsteem on praegu täielik cräpp - eelmine omanik on tühja makikoha jätnud ning originaalkõlarid mingite saiadega asendanud. Võimalusi on jällegi mitmeid: Originaalkõlarid on vist mingi 2,6 kilo tükk. Teine - võiks ju lasta ukse sisse midagi ehitada (aga ainult nii, et väline pilt oleks originaal).
Mõttes liigub ka klaasriidest uue konsooli tegemine ning ebayst sellise vidina ostmine
Selle töötama saamine on jällegi omaette ooper - tahab ta ju MB can liini näha. Selle simuleerimiseks on olemas teatud saksa firmad mis toodavad selliseid huvitavaid plokke, mille vahele ühendades peaks asi tööle hakkama.
Iseenesest saaks siis kõike- mobla nimed+numbrid, TV, NAVI, DVD, muusika jne - ühele ekraanile kuvada.
Eks ka siin peab "kunstilises" mõttes kompromissi tegema - lõhub ju ta vanakooli MB sisu oma moodsa väljanägemisega. Lohutuseks võin öelda, et kui midagi teen siis nii, et originaal oleks taastatav.
Eelmine nädal sai auto sisu lasta hooldatud pluss nahka ka nati värvitud. Tulemus oli väga hea. Katsun mõned pildid ka üles panna, a´la enne ja pärast.
Suurim energia läheb pregu sellele, et auto korralikult jooksma saada. Ega ta just liiklusummikute põhjustaja ei ole, aga kuuma mootoriga hästi ikka ei liigu küll.
Loodan, et mõne kuu möödudes saan tutvustada juba tunduvalt tugevamat isendit, millel nii 500-600 hj kapoti vahel. Eks elu näitab kui kiiresti ja millal.
Kuna kõik oli naguinii nii poegadeks juba võetud otsustasime ka hürdoaju ära puhastada.
Peaaegu kõik kolvid ja klapid said lahti võetud ning piduripuhastusvedelikuga läbi pestud.
Vahepeal oli küll hirm et enam kokku ei oska panna, aga rahulikku meelt ning külma pead - ja nii se asi laheneski.
Ei mäletagi peast millised jupid ära sai vahetatud - hunnik sidurikettaid ning üks suur lintpidur ka vist. Igatahes asi töötas. Ja suhteliselt hästi.
Mõned sõidud sai veel teha ning edasi ootas autot talv.
Edasised plaanid:
Kõigepealt uued rehvid, sest vanad on juba tõsiselt kulunud.
Samuti uued amordid ning ka uued vedrud, kuna vanad Brabuse vedrud on ilmselgelt väsinud ja esimene vaska on ka alt katki. Ei ole veel otsustanud millised vedrud võtab. Brabus on suhteliselt hea hinnaga (mingi 8,5 kilo jooks vist). Samas on nad ikka kuratlikult madalad. Kui nüüd veel arvestada, et 18 velg ja rehv annavad väga suure läbimõõdu, siis ongi juhtunud see, mis ei tohiks juhtuda. Rehv käib logarisse ja eest vasakult on ka tiiva ääre natukene ära "masseerinud".
Üks põhjus on kindlasti, et amort on "löda" ja teine, et vedru on "väsinud" ning kolmas, rehv on lihsalt liiga kõrge veel.
Olen mõõtnud paari Sl-i, järeldused on veel tegemata - kui palju toob Brabuse vedru keret sillale lähemale! Velgedest ei tahaks loobuda - need sobivad minuarvates väga hästi selle auto alla. Kindlasti aitaks natukene kitsam rehv, ning velje ja rummuvaheliste flantside õhemaks treimine. Kuid kui nad täitsa ära võtta, siis on üldmulje suht porno (ratas on nagu Bobedal kuskil sügavikus).
Ehk eks siin tuleb üks suur kompromiss teha, arvestades sõidumõnu, välist ilu ning rahakotti.
Samuti tuleb autole uus cabrio katus panna. Klaasi (plastik material) on suhteliselt võimatu saada. Mul on olemas selle firma kontaktid kes MB-le seda materjali toodavad, aga eraisikutele nad ie müü. Silberist tellides on katus 25+27kilo - vastavalt esimene ja tagumine osa. Saksast saab väga korraliku (cabrio) 14 000 raha eest. Tõsi vahetus ise võtab kõva aja - kogu päev. Õnneks on mul olemas nii 200 pildist koosnev õpetus kui ka MB enda video selle kohta.
Tulevikus peab auto värviga ka midagi tegema - on teine tuhm ja kivitäkkeid täis. Kuid see on nagu öeldud tulevik.
Helisüsteem on praegu täielik cräpp - eelmine omanik on tühja makikoha jätnud ning originaalkõlarid mingite saiadega asendanud. Võimalusi on jällegi mitmeid: Originaalkõlarid on vist mingi 2,6 kilo tükk. Teine - võiks ju lasta ukse sisse midagi ehitada (aga ainult nii, et väline pilt oleks originaal).
Mõttes liigub ka klaasriidest uue konsooli tegemine ning ebayst sellise vidina ostmine
Selle töötama saamine on jällegi omaette ooper - tahab ta ju MB can liini näha. Selle simuleerimiseks on olemas teatud saksa firmad mis toodavad selliseid huvitavaid plokke, mille vahele ühendades peaks asi tööle hakkama.
Iseenesest saaks siis kõike- mobla nimed+numbrid, TV, NAVI, DVD, muusika jne - ühele ekraanile kuvada.
Eks ka siin peab "kunstilises" mõttes kompromissi tegema - lõhub ju ta vanakooli MB sisu oma moodsa väljanägemisega. Lohutuseks võin öelda, et kui midagi teen siis nii, et originaal oleks taastatav.
Eelmine nädal sai auto sisu lasta hooldatud pluss nahka ka nati värvitud. Tulemus oli väga hea. Katsun mõned pildid ka üles panna, a´la enne ja pärast.
Suurim energia läheb pregu sellele, et auto korralikult jooksma saada. Ega ta just liiklusummikute põhjustaja ei ole, aga kuuma mootoriga hästi ikka ei liigu küll.
Loodan, et mõne kuu möödudes saan tutvustada juba tunduvalt tugevamat isendit, millel nii 500-600 hj kapoti vahel. Eks elu näitab kui kiiresti ja millal.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
www.hobenool.eu
5227858