30-06-2020, 04:56 PM
(30-06-2020, 02:48 PM)secman Kirjutas:Käega ei pruugigi tunda olla, sest väikestel koormustel läheb sealt välisõhk sisse, mitte ei tule välaheitegaas välja - sellest ka lambda suurem kui 1 (lisahapnik väljalaskes)(30-06-2020, 02:14 PM)Lembit Kirjutas: Väljalaskesüsteemi leke on üks asi, mis võib põhjustada situatsiooni, kus lambda > 1On minimaalne leke enne pütte kinnitusklambrite vahelt, klamber on küll tahmane, aga käega eriti midagi ei tunne. Kas ka väike leke loeb ?
Kui väike leke loeb on väga raske öelda. Kui palju lambda mööda oli tühikäigul ja kui palju kõrgematel pööretel?
Kui napilt üle normi, siis ma tihendaks väljalaske ära kasvõi mingi ajutise lahendusega ja prooviks uuesti mõõta. Paljudes ÜV punktides saab heitgaasitesti teha ka eraldi, kui konkreetsesse kohta ei taha kordusülevaatusele minna enne, kui korras. Igatahes odavam, kui õhukulumõõtja jms asjadega mässama hakata.
Kuidas nad üldse seda mõõtsid ülevaatusel? Ainult ühe poole torudest? Huvi poolest võiks ju kusagil mõlema poole torudest eraldi mõõta. Kui erinevatel pooltel erinevad numbrid, siis on suurem tõenäosus, et viga väljalaskes, mitte mootori juures.