30-04-2020, 08:01 AM
Nüüdseks on asjad niikaugel, et gaasihoovastik on ühendatud. Asi sai lahendatud w115 2.0 d hoovastikku kasutades. Läks tarvis ühte pikemat hooba ja pisut olemasolevat kulissi modifitseerida. Ühendatud sai ka ELR releeplokk. See tuli siis ühendada pumba juurest tuleva kahe pistiku ja temperatuuri anduri ning pingereleega. Ka hooratta juures asuv pöörete andur ühendus sinna. Temperatuuri anduri juhe tuleb plokist uuesti välja, jookseb tagasi anduri lähedale, sellest mööda ja hõõgküünalde relee juurde. Sealt edasi siis juba kelladeplokki. Asi töötab, hoiab pöördeid kõrgemal küll. Nüüd vaja lahendada veel tahhomeetri signaal. OM603 saab signaali hooratta hammasvöölt, M117 jms siis hooratta küljes olevatelt kõrvadelt kasutades siis Hall’i andurit. Praegusel juhul on tahhomeetri näitu vaadates pöörded tühikäigul põhjas. Tuleb kellaplokis pisut elektroonikat näppida. Suurem mure on aga spidomeetriga. Proovisin w124 spidomeetrit w126 kellaplokki istutada aga see ei ole sugugi lihtne kui alguses juttude järgi tundus. Tahaks ikka korralikult teha ilma, et midagi väga ära lõhuks või porno välja näeks.