Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
OM603 kütusepumba elekter
#1
Tere,

bensiinimootoriga Mercedes sai endale Om603 aiste vahele. Olen elektri juures, algfaasis. Et ennetada igasugust jama, siis küsin.

Originaal kõrgsurve pump:
Kuidas ja mis peab seal ühendama just elektrit silmas pidades, omajagu juhtmeid seal küljes aga kuidas täpselt ühendada, seda ei tea.

Ehk keegi targem oskab seletada, kuidas pumba elektriosa olema peab.

Tänud!
Vasta
#2
On doonor alles, või ostsid lihtsalt mootori?
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#3
Osaliselt alles.
Pigem olekski küsimus - kuna juhtmestikus on pistikud (2 eraldi temp andurit? thermostaadi korpuse peal), 1 andur sisselaske kollektori küljes, 3 juhet pumba musta pistiku külge ((pumba plokipoolne külg - mis pistik see üleüldse on), 2 juhet pumba tagaosasse (mis selle pruunika priboori tööülesanne on?, pistik gaasihoovastiku külge ja siis on üks kolmene pistik ja üks kahene pistik mida ma kuhugi ühendada ei oska) ja siis kõik see juhtmestik peaks minema kuhugi edasi (kuhu täpselt?), seal on läbi lõigatud (eeldan, et miski diagnost blokki vms. ta läks?). Minu masinal on manuaalkast (kui see midagi muudab) ja tahaks selle juhtmestiku seal võimalikult lihtsalt ära teha - ehk siis andurite info, kui pump seda vajab, siis ühendaks otse pumbale (on tehtav? kuhu peaks andurite inf pumbale jõudma?). Kas pump tahab ka pöörete andurilt signaali saada?

Ühtegi juhtblokki masinal ei ole.

Samuti võib juhiseid anda vaakumi ühendamise kohta - suretusklapp on ühendatud. Muus osas on küsimärgid (suur hall klapp pumba peal, pumba küljel olevast priboorist 2 vaakumit üles poole (ühel roheline filter/klapp vahel), teine otse; 1 vaakum pumba sama proboori küljes aga külje peal. Ehk siis priboor on seadeldis millele ma õiget nime öelda ei oska. Ehk keegi tark jälle mulle lühidalt suudab selgeks teha, et kuhu need vaakumid minema peaks ja kas vajavad ka miski eraldi klappi (kui jah, siis kas elektriline lülitus või ühesuunalise vaakumi klapid) vahele.

Keeruline tekst sai aga loodan, et keegi ikka suudab läbi hammustada, mida mõtlen. Om603 td meestel ilmselt pilt silme ees.
Vasta
#4
Pumba tagaosa pruunikas priboor on tühikäiguregulaator, kolme klemmiga must pistik oli äkki EGR-iga seotud, käivitumiseks ja sõitmiseks 603 pump elektrit ei vaja. Tühikäiguregulaator toimib juhtmooduliga, pidi üsna lihtne süsteem olema, keegi teab ehk täpsemalt rääkida. Ilma tühikäiguregulaatorita on külmast peast pööre natuke madalam, manuaalkastiga ja ilma kliimata saab ilma igasuguse elektrita hakkama. Muud lülitid hoobade juures on ka egr-i omad ja võib maha rookida. Pumba peal hall klapp on suretusklapp, tee pilti siis näeb täpsemalt.
Pumba küljel olev vaakumipriboor on automaatkasti jaoks, see keera küljest ära.
Vasta
#5
Üks temperatuuri andur peaks olema eelsüüte releele.

https://www.ulozto.net/!YkZzdBWAi/merced...ss-com-zip
Aga lae alla varajase W463 manuaal (võimalik, küsib lahtipakkimisel parooli: manualmadness.com).

Seal on näha, kuidas ja kuhu OM603 ühendatud peaks olema. Kui doonoril oli ka EGR, siis on võimalik, et on mingisugune teine juhtmoodul aga G-l on ainult tühikäigu moodul (ELR, A0075459632). Sealt antakse signaal tahhomeetrile ja vajadusel ka kliimale aga see kõik on elektriskeemilt näha.
Vasta
#6
Tänud vastanud abilistele. Nüüd õhtul loen - et enamvähem kõik ma täna õigesti tegin.

Ehk siis põhimõtteliselt automaatkasti priboor sai küljest ära võetud (asi korras).

Suretusklapile sai juba eelnevalt lahendus tehtud (el. lüliti, mis vaakumiga kenasti ära suretab).

Pumbale sai vaakum ainult jäetud rikastusklapile (ei tea, kas õige nimetus aga no see, mis rõhu pealt toimib; rõhu võtan sisselaske kollest) - sain toimima, minek tunduvalt parem - mis on ka loogiline Smile; samuti vaakum siis eelpool nimetatud suretusklapil.

Kõik elektroonika sai pumba küljest ära vaetud - tühikäik on tõesti madal - eks mõtlen, kas panen ta toimima, samas igast el. vidinad ei meeldi ja ehk elan selle "madala pöördega, kui moto külm".

EGR on pime. Ülerõhk lastakse maha meh. klapiga.

Hetkel tundub, et enamvähem toimib.

Temps võetakse samast juhtmesarjast, mis eelsüüteküünalde releel on, sealt edasi läheb ka näidikusse.

Tänud kaasamõtlejatele - eks ma selle tühikäiguga veel maadlen ja mõtisklen, et kuidas selle lahendan. Miski aeg püüan ka oma masina teema siia ära teha. Siis saab paremini jutustada. ed_ juba teab - tegu W463 (originaalis 3.0bens, nüüd om603 3.0 TD; manuaal, lühike).

Kena nädalavahetust.
Vasta
#7
Kui pööre on ka soojalt liiga madal siis seda saab reguleerida pumba otsas olevast kruvist, pildil nr 3.

[Pilt: a4bIP_diagram.jpg]
Vasta
#8
Just sama ka täna garaazi all täheldasin-järeldasin. Tahtsin õhtul juba selle reguleerimise ette võtta aga homme uus päev ja jõuan selleni Smile tänud! Ja hea näha, et on kaasa rääkijaid.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  OM603 väga külma mootoriga imelik "kõll" dad 3 788 02-07-2021, 03:41 PM
Viimane postitus: v6sa
  OM603 mootorikoodi asukoht Injection 1 1,641 20-05-2020, 07:55 PM
Viimane postitus: Injection
  W126 ja OM603 ühendamine mydimees 4 2,489 30-04-2020, 08:01 AM
Viimane postitus: mydimees
  S211 Haagisekonksu elekter Laur 4 2,767 10-06-2017, 02:17 PM
Viimane postitus: Renka
  OM603 kolin mootoris -Liitlane- 8 6,924 30-12-2016, 03:42 PM
Viimane postitus: -Liitlane-
  Väntvõllide sobivus om603, 300D ja 300TD Arvon 0 1,792 10-02-2016, 11:21 PM
Viimane postitus: Arvon
  OM601 asemele OM603 W124 Sasskin 1 2,938 07-12-2014, 09:06 AM
Viimane postitus: apsik
  om603 vs om601 käigukotid. mrmikumike 6 7,317 08-06-2014, 12:19 PM
Viimane postitus: mrmikumike
  Kas OM603 ja M104 käpad võivad ühesugused olla karuanton 17 11,524 17-02-2014, 05:55 PM
Viimane postitus: jaan140
  diisli kütusepumba reguleerimine ja joonised Nustu826 1 5,081 01-09-2008, 08:50 PM
Viimane postitus: Laur



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne