08-04-2020, 07:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-04-2020, 07:10 PM ja muutjaks oli BlueStang.)
Piltide järgi on juba näha, et sellest tuleb väga hea teema.
Ainult huvitav, et raam nii uue auto kohta päris rusty, eriti vedrukannudest- umbes samasugune nagu mul 81 aasta omal.
Raami tsinkimine on hea mõte, olen ühte sellist, aga mitte G oma, valmiskujul näinud ja endal ka mõte tiksub sinnapoole. Aga kuidas lahendatakse see tehasest raami sisse lastud vaha teema? Kas kuumutate vaha välja ja lasete kuidagi seest ka liivapritsiga üle või läheb koos vahaga tsinkvanni - siis võib juhtuda, et vaha sulab välja, aga tsink vahatud pinnale ei haaku ja sisse ei jää väga head korrosioonikaitset?
Oleks huvitav teada, mis lahendusega teete.
Igatahes igati põhjalikult ette võetud
Ainult huvitav, et raam nii uue auto kohta päris rusty, eriti vedrukannudest- umbes samasugune nagu mul 81 aasta omal.
Raami tsinkimine on hea mõte, olen ühte sellist, aga mitte G oma, valmiskujul näinud ja endal ka mõte tiksub sinnapoole. Aga kuidas lahendatakse see tehasest raami sisse lastud vaha teema? Kas kuumutate vaha välja ja lasete kuidagi seest ka liivapritsiga üle või läheb koos vahaga tsinkvanni - siis võib juhtuda, et vaha sulab välja, aga tsink vahatud pinnale ei haaku ja sisse ei jää väga head korrosioonikaitset?
Oleks huvitav teada, mis lahendusega teete.
Igatahes igati põhjalikult ette võetud
