17-03-2020, 01:27 PM
Ma isegi ei laskuks diskussiooni selle vea nimetuse osas, seniks, kuni seda pole välja öelnud STAR.
Kõik teised diagnoosijad on nagunii nii ja naa sellisel üsna komplitseeritud teemal.
Võsa tähelepanek korreknte - pane karantiini radika peale mõneks ajaks.
Toimival autol soovitan ma nad korraks eemaldada ja korpuses liited üle hermetiseerida.
Pistikud on neljapinine kõikjal, eks ta CAN ole. Ja omavahel võib vahetada.
S/W ja H/D on tarkvaralised koodid, ei oma tähtsust, tootekood ise aga küll.
Alati peab vaatama EPC-st, mis on uuemad asenduskoodid.
Tarkvara uuendatakse neil tehase poolt aeg-ajalt.
Endiselt on neil kõva tundlikkus välismõjude ees, kui ei eksi oli 80 peegeldust sekundis ja kui need kõik vigased, siis häiresse.
Häire loovad (vähemalt minu 10a vanal autol) tänapäeval teatud uued autod: uued Subarud, Lexused, RAMid jms moodu ameeriklased.
Ja sinna pole midagi teha, kui konfliktsed masinad pildist kaovad, taastub süsteem.
Häiresse lüüakse külgboxi parkimise assyst, minul vähemalt ja seda auto ka väljendab.
STAR näitab veakirjelduses ära ka välise keskonna mõjud (teised autod).
PS - õnneks pre-safe on läbi kaamera, ehk teda ei halvata.
Ja sinna pole midagi teha, kui leppida sellega. Lohutan ennast ainult sellega, et neil on minu 10 a vana tehnika peal täna, MB käib neist ikka kõvasti ajas eest.
Kõik teised diagnoosijad on nagunii nii ja naa sellisel üsna komplitseeritud teemal.
Võsa tähelepanek korreknte - pane karantiini radika peale mõneks ajaks.
Toimival autol soovitan ma nad korraks eemaldada ja korpuses liited üle hermetiseerida.
Pistikud on neljapinine kõikjal, eks ta CAN ole. Ja omavahel võib vahetada.
S/W ja H/D on tarkvaralised koodid, ei oma tähtsust, tootekood ise aga küll.
Alati peab vaatama EPC-st, mis on uuemad asenduskoodid.
Tarkvara uuendatakse neil tehase poolt aeg-ajalt.
Endiselt on neil kõva tundlikkus välismõjude ees, kui ei eksi oli 80 peegeldust sekundis ja kui need kõik vigased, siis häiresse.
Häire loovad (vähemalt minu 10a vanal autol) tänapäeval teatud uued autod: uued Subarud, Lexused, RAMid jms moodu ameeriklased.
Ja sinna pole midagi teha, kui konfliktsed masinad pildist kaovad, taastub süsteem.
Häiresse lüüakse külgboxi parkimise assyst, minul vähemalt ja seda auto ka väljendab.
STAR näitab veakirjelduses ära ka välise keskonna mõjud (teised autod).
PS - õnneks pre-safe on läbi kaamera, ehk teda ei halvata.
Ja sinna pole midagi teha, kui leppida sellega. Lohutan ennast ainult sellega, et neil on minu 10 a vana tehnika peal täna, MB käib neist ikka kõvasti ajas eest.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”