09-03-2020, 07:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-03-2020, 07:38 PM ja muutjaks oli ed_.)
Mõne tootja püsikiirusliigendite katted ei kesta kaua. Hiljuti keegi jagas kogemust, et SKF ei kestnud, Spidan või Löbro on parem.
Ventilatsiooni kapis on kuus väikest elektrimootorit, ju on seismisega mõni kinni jäänud või otsa saanud. Kogemus puudub aga võiks ju loota, et kuskile edastatakse ja salvestatakse ka viga?
See vist on selle oranži LCD saatus kohati, vähemalt pole see esimene kord, kus sellest loen. Paistab vist vahetatav, kui nüüd Googlit ja YouTube’i uskuda.
Vanematel mudelitel, kuni 2001, manuaalse tulede kõrguse reguleerimisega on see süsteem hüdrauliline (glükooliga) – paras ikaldus, kardab külma ja kõrgust. Sellel masinal peaks see elektriline olema, rõõmsalt CanBUS ja muud loomad koos: andurid, aju, mootorid-servod. Kui on väga tõsiselt metsas käidud, võid ju vaadata, kas kõik reaktiivvarraste külge tulevad hoovad ja andurid on alles ja terved.
Ventilatsiooni kapis on kuus väikest elektrimootorit, ju on seismisega mõni kinni jäänud või otsa saanud. Kogemus puudub aga võiks ju loota, et kuskile edastatakse ja salvestatakse ka viga?
See vist on selle oranži LCD saatus kohati, vähemalt pole see esimene kord, kus sellest loen. Paistab vist vahetatav, kui nüüd Googlit ja YouTube’i uskuda.
Vanematel mudelitel, kuni 2001, manuaalse tulede kõrguse reguleerimisega on see süsteem hüdrauliline (glükooliga) – paras ikaldus, kardab külma ja kõrgust. Sellel masinal peaks see elektriline olema, rõõmsalt CanBUS ja muud loomad koos: andurid, aju, mootorid-servod. Kui on väga tõsiselt metsas käidud, võid ju vaadata, kas kõik reaktiivvarraste külge tulevad hoovad ja andurid on alles ja terved.