09-03-2020, 03:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-03-2020, 03:26 PM ja muutjaks oli secman.)
Lesvenis vahetatud sillaõli, mootoriõli ( Petronas 5W-40) ja filtrid ehk tehtud hooldus.
Lisaks vahetatud esimesed piduriklotsid, pooltelgede liigendite kummikatted, simmerlingid ja puksid ning käändmike laagrid-katted.
Kummikatted olid koledad
Nüüd kui sõidetud on juba rohkem, on selgunud ka mõned väiksed murekohad:
Kõrvalistujapoolne soojendus ei puhu, keera nuppu nagu tahad, kuulda on, kuidas tuul mühiseb, aga klapid sel poolel kinni ja tuul välja ei pääse.
Naisel eile varbad külmetasid
Teine imelik asi on see, et kui auto on korralikult soojaks läinud, muutub tabloo tuhmimaks.
Külmalt:
Umbes peale tunnist sõitu ( tegemist erinevate päevadega ):
Ja kolmas mure on see, et tulede kõrguse korrigeerimine ei tööta ning tuled "vahivad maha".
See pidavat suht tihe viga olema - mingi "gaasiga" toimiv lüliti olevat seal ja kui gaas väljas siis ongi kööga ?
Raami osas sai ka otsus tehtud ning Imede põllu mehed ajavad juba tunkesid selga.
Eile sai Naistepäeva puhul ka üks sõit Pakri poolsaarel tehtud ning kui munad olid kahanenud juba kirsikivide suuruseks, sai ots ümber keeratud.
Auto oleks muidugi edasi tahtnud minna.
Kahjuks sai "film valgust" ja meenutuseks on vaid üks pilt peale sõitu, bensiinijaamast. Esinumber jäi ka kuskile ojja
Lisaks vahetatud esimesed piduriklotsid, pooltelgede liigendite kummikatted, simmerlingid ja puksid ning käändmike laagrid-katted.
Kummikatted olid koledad
Nüüd kui sõidetud on juba rohkem, on selgunud ka mõned väiksed murekohad:
Kõrvalistujapoolne soojendus ei puhu, keera nuppu nagu tahad, kuulda on, kuidas tuul mühiseb, aga klapid sel poolel kinni ja tuul välja ei pääse.
Naisel eile varbad külmetasid
Teine imelik asi on see, et kui auto on korralikult soojaks läinud, muutub tabloo tuhmimaks.
Külmalt:
Umbes peale tunnist sõitu ( tegemist erinevate päevadega ):
Ja kolmas mure on see, et tulede kõrguse korrigeerimine ei tööta ning tuled "vahivad maha".
See pidavat suht tihe viga olema - mingi "gaasiga" toimiv lüliti olevat seal ja kui gaas väljas siis ongi kööga ?
Raami osas sai ka otsus tehtud ning Imede põllu mehed ajavad juba tunkesid selga.
Eile sai Naistepäeva puhul ka üks sõit Pakri poolsaarel tehtud ning kui munad olid kahanenud juba kirsikivide suuruseks, sai ots ümber keeratud.
Auto oleks muidugi edasi tahtnud minna.
Kahjuks sai "film valgust" ja meenutuseks on vaid üks pilt peale sõitu, bensiinijaamast. Esinumber jäi ka kuskile ojja
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe