03-03-2020, 05:10 PM
Raske on anda konkreetseid numbreid, hea kui inimene alguses isegi teab, mida täpselt teha tahab. On väga erinev, kas puhastada ja värvida ainult raam või taastada kogu alusvanker uueväärseks. Ning arusaam heast tööst on kohati meeletult erinev.
Nagu näha on võimalik komplektne alusvanker ’sut-sut’ üle pritsida ja ’krässu’ peale vuhada: https://youtu.be/wbF7UVTXFk4?t=1031
Ja on neid, kes ka natuke roostes polti enam tagasi ei pane: https://www.youtube.com/watch?v=m6vavrMGSOo
Taustaks: minul sai G taastamisest peale esimest aastat kunstiprojekt ehk valmis saab siis kui saab (ehk see aasta) ja peamine on tegemise rõõm - seda raha ja aega ei saa muud moodi vaadata. Masin on ka täielik bastard ehk tehaseoriginaalist pole palju järjel ja lisaks on sees mitu toredat alaprojekti nagu konditsioneeri lisamine mootori ja sõiduki kombinatsioonile, millel kunagi pole seda tehasest pandud, kasutades ainult originaal detaile jne.
Mul on küll lühike kere ja palju vanem mudel aga puusalt rehkendades paistab, et alusvankri varuosade, materjalide ja tööde eest, mida ma ise ei teinud (pritsimine, tsinkimine) saab ühe tuttuue Octavia kindlasti. Ja enamus rassimisest sellest olen ma ikka ise teinud, sajad tunnid, arvet pole pidanud…
Pea kõik uued puksid, tihendid, simmerid, torud, voolikud, laagrid. Sildade peaülekandeid ei kiskunud välja; vahekast käis ainult nii vähe lahti, et kõik simmerid ja paar tihendit vahetada; roolikarpi ei puutunud, aga üks on selle tarbeks varuks; mootoris, mis juba varem oli kapitaalremonditud jäi nukk- ja väntvõll plokki, muus osas ikka uued tihendid ja suur kosmeetiline ravi. Kõik poldid-mutrid-seibid uuesti tsingitud aga ka palju uusi tellitud. Raami värvi tegin kaks korda sest ei olnud esimese tulemusega rahul - vahetasin siis veel mõned osad, tegin paar modifikatsiooni ja teisel katsel lasin ka tsingiga üle pritsida.
Kui eesmärk on lihtsalt raami värviga tohterdada ja vanad kodinad tagasi panna, siis ehk see on suurusjärgu võrra väiksema jupieelarvega kui minu ettevõtmine.
Nagu näha on võimalik komplektne alusvanker ’sut-sut’ üle pritsida ja ’krässu’ peale vuhada: https://youtu.be/wbF7UVTXFk4?t=1031
Ja on neid, kes ka natuke roostes polti enam tagasi ei pane: https://www.youtube.com/watch?v=m6vavrMGSOo
Taustaks: minul sai G taastamisest peale esimest aastat kunstiprojekt ehk valmis saab siis kui saab (ehk see aasta) ja peamine on tegemise rõõm - seda raha ja aega ei saa muud moodi vaadata. Masin on ka täielik bastard ehk tehaseoriginaalist pole palju järjel ja lisaks on sees mitu toredat alaprojekti nagu konditsioneeri lisamine mootori ja sõiduki kombinatsioonile, millel kunagi pole seda tehasest pandud, kasutades ainult originaal detaile jne.
Mul on küll lühike kere ja palju vanem mudel aga puusalt rehkendades paistab, et alusvankri varuosade, materjalide ja tööde eest, mida ma ise ei teinud (pritsimine, tsinkimine) saab ühe tuttuue Octavia kindlasti. Ja enamus rassimisest sellest olen ma ikka ise teinud, sajad tunnid, arvet pole pidanud…
Pea kõik uued puksid, tihendid, simmerid, torud, voolikud, laagrid. Sildade peaülekandeid ei kiskunud välja; vahekast käis ainult nii vähe lahti, et kõik simmerid ja paar tihendit vahetada; roolikarpi ei puutunud, aga üks on selle tarbeks varuks; mootoris, mis juba varem oli kapitaalremonditud jäi nukk- ja väntvõll plokki, muus osas ikka uued tihendid ja suur kosmeetiline ravi. Kõik poldid-mutrid-seibid uuesti tsingitud aga ka palju uusi tellitud. Raami värvi tegin kaks korda sest ei olnud esimese tulemusega rahul - vahetasin siis veel mõned osad, tegin paar modifikatsiooni ja teisel katsel lasin ka tsingiga üle pritsida.
Kui eesmärk on lihtsalt raami värviga tohterdada ja vanad kodinad tagasi panna, siis ehk see on suurusjärgu võrra väiksema jupieelarvega kui minu ettevõtmine.