25-02-2020, 11:11 PM
Hea on soovitada kere raamilt maha tõsta aga sellisel ettevõtmisel on kombeks eskaleeruda…
Selle ajastu autol on kaablid ja torud raami küljes juba plast klambritega, kõiki tervelt kätte ei saa. Kui juba on pulgad raami küljest lahti, siis vanu kummipukse jms. pole mõtet tagasi panna. Võimalik, et mõned poldid-kruvid on kinni roostetanud. Ja tuleb veel hunnikus asju, küll mõni piduritoru, kuumakaitse jne. Selleks, et raami pritsida ja värvida, tuleb ikka kõik detailid raami küljest osandada.
Ma ei ütle, et see alati nii on, aga piisavalt nähtud, kui ise ei tee või üle ei kontrolli, kuidas puru klambri asemel läheb pärast kaablivits, poldiks see, mis parasjagu kastist sobis, ning mingi kinnitus läks kaduma, mingid kõrvad kuskilt murdusid ära jne.
Kui midagi tõsiselt ussitama pole hakanud, siis mina ei torgiks, eriti kirjeldatud kasutuse puhul.
Sellisel tööl on kahjuks ainult mõtet siis kui ise teha tahad ja see tegemine ongi peamine.
Puhastaks nii palju ära kui võimalik, ning sinna kust puhas korralik krunt ja värv peale ning siis roostetõrje. Hammerite alternatiivid oleks POR-15, Bill Hirsch Miracle Paint ja muud sellised moisture cured urethane tooted.
Tehasest on raam tsinkimata, väljast krunt ja värv (ilmselt epo ja uretaan) ning pikki talade sees vaha. 90-nendate alguse W463-d oli kohati väga halva katte kvaliteediga, hiljem läks jälle paremaks. Kui G raam roostetab, siis pilt on ikka nagu filotaignast pirukas ning suuri tükke kukub.
Enamus raami metalli on 4 mm paks. Kohad, mida tasub üle kontrollida on tagumised amortide ja vedrude kandurid, risti torud (seest, eriti tagumised ja väljast sealt, kus kütuse paak vastu on) ning teised kere kandurid (kus esimene stabilisaator varras kinnitub). Samuti piduri ja kütuse torud, mis on samuti terasest.
Tore näha, et auto on jõudnud korraliku pidamisse aga siiski juletakse ka tee pealt maha keerata.
Must pole küll minu maitse aga hästi hooldatuna on neid ikka alati ilus vaadata.
Selle ajastu autol on kaablid ja torud raami küljes juba plast klambritega, kõiki tervelt kätte ei saa. Kui juba on pulgad raami küljest lahti, siis vanu kummipukse jms. pole mõtet tagasi panna. Võimalik, et mõned poldid-kruvid on kinni roostetanud. Ja tuleb veel hunnikus asju, küll mõni piduritoru, kuumakaitse jne. Selleks, et raami pritsida ja värvida, tuleb ikka kõik detailid raami küljest osandada.
Ma ei ütle, et see alati nii on, aga piisavalt nähtud, kui ise ei tee või üle ei kontrolli, kuidas puru klambri asemel läheb pärast kaablivits, poldiks see, mis parasjagu kastist sobis, ning mingi kinnitus läks kaduma, mingid kõrvad kuskilt murdusid ära jne.
Kui midagi tõsiselt ussitama pole hakanud, siis mina ei torgiks, eriti kirjeldatud kasutuse puhul.
Sellisel tööl on kahjuks ainult mõtet siis kui ise teha tahad ja see tegemine ongi peamine.
Puhastaks nii palju ära kui võimalik, ning sinna kust puhas korralik krunt ja värv peale ning siis roostetõrje. Hammerite alternatiivid oleks POR-15, Bill Hirsch Miracle Paint ja muud sellised moisture cured urethane tooted.
Tehasest on raam tsinkimata, väljast krunt ja värv (ilmselt epo ja uretaan) ning pikki talade sees vaha. 90-nendate alguse W463-d oli kohati väga halva katte kvaliteediga, hiljem läks jälle paremaks. Kui G raam roostetab, siis pilt on ikka nagu filotaignast pirukas ning suuri tükke kukub.
Enamus raami metalli on 4 mm paks. Kohad, mida tasub üle kontrollida on tagumised amortide ja vedrude kandurid, risti torud (seest, eriti tagumised ja väljast sealt, kus kütuse paak vastu on) ning teised kere kandurid (kus esimene stabilisaator varras kinnitub). Samuti piduri ja kütuse torud, mis on samuti terasest.
Tore näha, et auto on jõudnud korraliku pidamisse aga siiski juletakse ka tee pealt maha keerata.
Must pole küll minu maitse aga hästi hooldatuna on neid ikka alati ilus vaadata.