25-02-2020, 08:07 PM
(25-02-2020, 07:38 PM)Rolz Kirjutas: Ega see raam seal väga töödeldud ega kaitstud ei ole millegi eest tehasest tulles kahjuks.
Mina kipun ka arvama, et lihtsam/kindlam/äkki ka odavam on kuut pealt maha tõsta, raam pritsi ja korralikud kihid peale.
Hammerite - samas sõnad, olen uued pidurkettad sellega üle võõbanud igapäeva autol ja olnud aastaid hiljem üllatunud, kuidas se soola/temperatuuri/jms talub.
Väidetavalt ei pidanud aga Hammerite enam nii hea toode olema, kui algselt oli, korrosioonivastaste ainete osahulk pidi olema korralikult vähenenud.
Espakis on nad riiulitel vastastikku ühe teise tootjaga, kellel on sama sortiment, pidi olema oluliselt parematate omadustega, ja nn no-name nime tõttu ja soodsam.
On vihjeid, kes selle kuudi teemaga tegeleda võiks ?
Endal puudub koht, kogemus ja aeg sellega tegelemiseks.
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe