25-02-2020, 09:34 AM
Nädalavahetus möödus uue ostuga tutvumise tähe all. Põhiliseks murekohaks on rooste põhja all. Tegemist ikkagi Eesti ajalooga autoga
Peale hoolikat tegutsemist haamri ja meisliga võib rahulolevalt tõdeda, et midagi väga hullu siiski pole ja kuskilt midagi keevitama hakata ei ole vaja. Vaja veel puhastada ja siis saab korrosioonikaitsele mõtlema hakata. Küsimus suurele ringile seoses korrosioonitõrjega: Kuna rooste eemaldamine täielikult ei ole võimalik, või oleks liiga töömahukas, siis kas on mõtet pinnad enne kaitsemäärdega katmist värvida või pigem mitte ? Ise ei värviks, siis oleks metall kokkupuutes mittekuivava kaitsekihiga.
Auto soola nägema ei hakka ja seetõttu ka mingit ülitõhusat korrosioonikaitset ei vaja.
Oma SEC-i roostekohad värvisin 10+ aastat tagasi üldse ainult Hammeritega ja korrosioonikaitsemääret ei kasutanud, kuigi enamus selle mõtte maha laitsid.
Nüüd aastaid hiljem võin rahulolevalt tõdeda, et Hammerite on on oma tööd väga hästi teinud ja rooste pole kuhugi levinud. Aga SEC sõidab muidugi ainult suvel, G -ga võib juhtuda, et mõni sõit võib toimuda ka talvel
Eile sai tehtud ka pikem sõit, mille käigus sai külastatud ka muda, liiva,tõuse ja languseid. Tehnika töötab autol hästi, ainus viga on mittelukustuv esisild, kuid selle viga on leitud - pistiku juures on juhe katki. lisaks ei toimi esitulede kõrguse reguleerimine ning põleb airbagi tuli.
Mõned asjad vajavad siiski ka vahetamist: juba ostes oli teada, et vahetada on vaja esimesed rattalaagrid, kummilutid esisillas ning esipiduriklotsid. Hetkel ootan nende pakkumist.
Mõned pildid ka eilsest päevast.
Peale hoolikat tegutsemist haamri ja meisliga võib rahulolevalt tõdeda, et midagi väga hullu siiski pole ja kuskilt midagi keevitama hakata ei ole vaja. Vaja veel puhastada ja siis saab korrosioonikaitsele mõtlema hakata. Küsimus suurele ringile seoses korrosioonitõrjega: Kuna rooste eemaldamine täielikult ei ole võimalik, või oleks liiga töömahukas, siis kas on mõtet pinnad enne kaitsemäärdega katmist värvida või pigem mitte ? Ise ei värviks, siis oleks metall kokkupuutes mittekuivava kaitsekihiga.
Auto soola nägema ei hakka ja seetõttu ka mingit ülitõhusat korrosioonikaitset ei vaja.
Oma SEC-i roostekohad värvisin 10+ aastat tagasi üldse ainult Hammeritega ja korrosioonikaitsemääret ei kasutanud, kuigi enamus selle mõtte maha laitsid.
Nüüd aastaid hiljem võin rahulolevalt tõdeda, et Hammerite on on oma tööd väga hästi teinud ja rooste pole kuhugi levinud. Aga SEC sõidab muidugi ainult suvel, G -ga võib juhtuda, et mõni sõit võib toimuda ka talvel
Eile sai tehtud ka pikem sõit, mille käigus sai külastatud ka muda, liiva,tõuse ja languseid. Tehnika töötab autol hästi, ainus viga on mittelukustuv esisild, kuid selle viga on leitud - pistiku juures on juhe katki. lisaks ei toimi esitulede kõrguse reguleerimine ning põleb airbagi tuli.
Mõned asjad vajavad siiski ka vahetamist: juba ostes oli teada, et vahetada on vaja esimesed rattalaagrid, kummilutid esisillas ning esipiduriklotsid. Hetkel ootan nende pakkumist.
Mõned pildid ka eilsest päevast.
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe