04-08-2019, 10:55 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-08-2019, 11:48 PM ja muutjaks oli hellrix.)
Roolivõimu õli vahetatud ja planeeritud Eurotrip võis jälle alata. Nagu ka aasta tagasi läbi Läti-Leedu-Poola-Austria Sloveeniasse kus meid ootas korter. Sealt Horvaatiat avastama ja teisele poole Itaaliat ka imetlema. Tuli selline 7tuhat kilomeetrit ringike.
Kohe alguses oli selline karvane tunne, et seekord, erinevalt eelmisest tripist, lihtsalt kallamise ja tallamisega me ei pääse. Kaasa võtsin tagavara kompressori ja kütuse pumba, tööriistade komplekti ja minekut.
Mida rohkem lõuna poole, seda kiiremaks sõit läks. Teise päeva õhtul pärast järjekordset tankimist hakkas põlema mootori tuluke. Kuna mingit anomaaliat sõitmisel tunda polnud ja kütuse kulu ei tõusnud, otsustasin asja süveneda ööbimispaika jõudes, umbes paarisaja kildi pärast. Ühendasin OBD junni pesasse ja hakkasin nutikaga "diagnosti" tegema. Selgus, et paagituulutus klapp ei tööta. Pinge igatahes peale tuli, võtsin klapi maha, koputasin ja lasin surtsu WD ka lisaks. Ellu see ärkas, et järgmine päev peale poole tunnist sõitu juba lõplikult ära kooleda. Jätsin lahkunu rahule, tellisin jebayst uue mis peaks lähipäevil kohale jõudma.
Nädal hiljem kiirteel sõites kadus ABS ja kõik sellega seonduv. Ehk siis püsikas, stabiilsus, distronic jne. Teekond jätkus samas tempos, mootor töötas hästi, käigukast ka ilma probleemideta... kuni selle momendini kui auto välja suretasin. Tulime poest välja, auto käima, et ööbimiskohta sõita ja WTF? ainult esimene ja teine käik, vahest viskas kolmanda ka sisse. Justnimelt viskas. Ja reevers ainult läbi parkingu. Kolksuga. Otse D pealt R-i peale tulemus 0.
Õnneks on Koperis, linnas kus me elasime, oma MB esindus olemas. Müüvad uusi autosid ja remondivad ka kui vaja. Soliidne koht. Võeti kohe jutule hommikul, jätsin auto sinna, samas majas kõrvaluks kohe autorendi firma. Seal oli pakkuda ainult Tojoota Korilla, 03.19 arvele võetud, 10K läbisõit ja meie sõidud jätkusid.
Närvid pingul, mõtetes kk remondiarve jne. Tunni pärast tuli kõne, et tagumine parem ABS-i andur kutu ja riiulis pole. Tellimisel, aega läheb neli päeva. NELI päeva. Aga meil kiiret pole. Mingu. Tellige ära. Pange külge. Ehk siis teisipäeval viisin ja reedel saan auto kätte. Neljapäeva õhtul anti teada, et MB korras ja võin autole järele tulla. Arve oli 178€ mis on ok, kuna andur Silberis oli vist 130.-
Paar päeva tiirutasime veel ringi ja siis tulime ilma viperusteta kodo. Ja uuest Tojootast vanasse eSsi istuda on ikka väga mõnus.
Ja selle pika imala jutu point on see, et oleks teadnud või poole kõrvaga kuulnud või silmanurgast lugenud, et üks ABS-i andur W221-l sellise jama korraldab...oleks ühe esimese ja ühe tagumise pagasiruumi nurka varunud.
Kohe alguses oli selline karvane tunne, et seekord, erinevalt eelmisest tripist, lihtsalt kallamise ja tallamisega me ei pääse. Kaasa võtsin tagavara kompressori ja kütuse pumba, tööriistade komplekti ja minekut.
Mida rohkem lõuna poole, seda kiiremaks sõit läks. Teise päeva õhtul pärast järjekordset tankimist hakkas põlema mootori tuluke. Kuna mingit anomaaliat sõitmisel tunda polnud ja kütuse kulu ei tõusnud, otsustasin asja süveneda ööbimispaika jõudes, umbes paarisaja kildi pärast. Ühendasin OBD junni pesasse ja hakkasin nutikaga "diagnosti" tegema. Selgus, et paagituulutus klapp ei tööta. Pinge igatahes peale tuli, võtsin klapi maha, koputasin ja lasin surtsu WD ka lisaks. Ellu see ärkas, et järgmine päev peale poole tunnist sõitu juba lõplikult ära kooleda. Jätsin lahkunu rahule, tellisin jebayst uue mis peaks lähipäevil kohale jõudma.
Nädal hiljem kiirteel sõites kadus ABS ja kõik sellega seonduv. Ehk siis püsikas, stabiilsus, distronic jne. Teekond jätkus samas tempos, mootor töötas hästi, käigukast ka ilma probleemideta... kuni selle momendini kui auto välja suretasin. Tulime poest välja, auto käima, et ööbimiskohta sõita ja WTF? ainult esimene ja teine käik, vahest viskas kolmanda ka sisse. Justnimelt viskas. Ja reevers ainult läbi parkingu. Kolksuga. Otse D pealt R-i peale tulemus 0.
Õnneks on Koperis, linnas kus me elasime, oma MB esindus olemas. Müüvad uusi autosid ja remondivad ka kui vaja. Soliidne koht. Võeti kohe jutule hommikul, jätsin auto sinna, samas majas kõrvaluks kohe autorendi firma. Seal oli pakkuda ainult Tojoota Korilla, 03.19 arvele võetud, 10K läbisõit ja meie sõidud jätkusid.
Närvid pingul, mõtetes kk remondiarve jne. Tunni pärast tuli kõne, et tagumine parem ABS-i andur kutu ja riiulis pole. Tellimisel, aega läheb neli päeva. NELI päeva. Aga meil kiiret pole. Mingu. Tellige ära. Pange külge. Ehk siis teisipäeval viisin ja reedel saan auto kätte. Neljapäeva õhtul anti teada, et MB korras ja võin autole järele tulla. Arve oli 178€ mis on ok, kuna andur Silberis oli vist 130.-
Paar päeva tiirutasime veel ringi ja siis tulime ilma viperusteta kodo. Ja uuest Tojootast vanasse eSsi istuda on ikka väga mõnus.
Ja selle pika imala jutu point on see, et oleks teadnud või poole kõrvaga kuulnud või silmanurgast lugenud, et üks ABS-i andur W221-l sellise jama korraldab...oleks ühe esimese ja ühe tagumise pagasiruumi nurka varunud.