16-07-2019, 07:47 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-07-2019, 07:49 AM ja muutjaks oli OnkelMats.)
(15-07-2019, 05:21 PM)stihl Kirjutas: See, et tiib ülevalt ei jookse uksega kokku, see on sakslaste mingi tolleaegne üleüldine trend.
Audil on täpselt sama teema (audi 80 eriti rõvedalt ja 100 ntx), aga tiib alt, tiivaliist jne on kõik paigas.
Mood, ühesõnaga. Mis ei näita midagi.
Ühte joont hakkasid nad ajama alles 90ndate keskelt ja edasi. (Vectra B, MB W210, bmw E38 jt.)
Minuarust oli nende 124-ja kapottidega ka see teema, et koopiaosad (Klokkerholm ntx) ei sobinud ja jäidki algselt liiga kõrgele. Seal peab lihtsalt vaatama, millist auku kuhugi pikemaks venitama (viilima + vajadusel juurde keevitama), et ta tiibadega tasa jääks.
Kui kapoti hingede poldid pool pööret lahti keerata, kas siis õnnestub ta tiiva servadega tasa saada?
.
Ei ole seni näinud ühtegi sellist sakslaste tolleaja trendi, kõik on istunud igatepidi ilusti. Ma panin enda autole ka klokkeri tiivad ja väga ilusti istuvad omavahel kokku. Lihtsalt kundepoolset tuli veidi pikemalt sudida ja mudida.