15-07-2019, 05:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-07-2019, 05:23 PM ja muutjaks oli stihl.)
See, et tiib ülevalt ei jookse uksega kokku, see on sakslaste mingi tolleaegne üleüldine trend.
Audil on täpselt sama teema (audi 80 eriti rõvedalt ja 100 ntx), aga tiib alt, tiivaliist jne on kõik paigas.
Mood, ühesõnaga. Mis ei näita midagi.
Ühte joont hakkasid nad ajama alles 90ndate keskelt ja edasi. (Vectra B, MB W210, bmw E38 jt.)
Minuarust oli nende 124-ja kapottidega ka see teema, et koopiaosad (Klokkerholm ntx) ei sobinud ja jäidki algselt liiga kõrgele. Seal peab lihtsalt vaatama, millist auku kuhugi pikemaks venitama (viilima + vajadusel juurde keevitama), et ta tiibadega tasa jääks.
Kui kapoti hingede poldid pool pööret lahti keerata, kas siis õnnestub ta tiiva servadega tasa saada?
.
Audil on täpselt sama teema (audi 80 eriti rõvedalt ja 100 ntx), aga tiib alt, tiivaliist jne on kõik paigas.
Mood, ühesõnaga. Mis ei näita midagi.
Ühte joont hakkasid nad ajama alles 90ndate keskelt ja edasi. (Vectra B, MB W210, bmw E38 jt.)
Minuarust oli nende 124-ja kapottidega ka see teema, et koopiaosad (Klokkerholm ntx) ei sobinud ja jäidki algselt liiga kõrgele. Seal peab lihtsalt vaatama, millist auku kuhugi pikemaks venitama (viilima + vajadusel juurde keevitama), et ta tiibadega tasa jääks.
Kui kapoti hingede poldid pool pööret lahti keerata, kas siis õnnestub ta tiiva servadega tasa saada?
.