26-05-2019, 03:42 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-05-2019, 03:45 PM ja muutjaks oli nostromo.)
CL särabki just pikematel maanteeotstel milleks ta möeldud on. Suur mugav stabiilne cruiser.
Lihtsalt kuna omasin 2012-2015 G55 Kompressorit 368kW siis ausalt vörreldes meeldis too siiski rohkem ja kuna nii rikas pole et 2 autot omada siis on see müügis.
Kuigi mugavuselt ei anna G ja CL muidugi vörrelda-1 on minitank ja teine S-klassi kupee. Lihtsalt G on omamoodi elamus-väga suur roll minu jaoks HELI. Makki ma G-s prakt ei kuulanudki-AMG helist piisas.
Huvitav et kui hind oli 16.900 siis oli huvilisi palju (15.000 kohe järgi tulejaid jne) aga kevadel polnud G otsus/rahastus veel kindel ja ilma autota ei tahtnud ka jääda.
Nüüd mil lasin 15 peale on köik juba autod ostnud vöi kuhugi kadunud.
Need a'la 132.000km ilma hooldusraamatuta on igaühe öigus usumeetrit uskuda. Minul on 100% hooldusajalugu from day one 2 hooldusraamatus-1 Belgia ja 1 Eesti SilberAuto.
Samahästi vöib 54.000 ka märkida-oleks veel uhkem.
Lihtsalt kuna omasin 2012-2015 G55 Kompressorit 368kW siis ausalt vörreldes meeldis too siiski rohkem ja kuna nii rikas pole et 2 autot omada siis on see müügis.
Kuigi mugavuselt ei anna G ja CL muidugi vörrelda-1 on minitank ja teine S-klassi kupee. Lihtsalt G on omamoodi elamus-väga suur roll minu jaoks HELI. Makki ma G-s prakt ei kuulanudki-AMG helist piisas.
Huvitav et kui hind oli 16.900 siis oli huvilisi palju (15.000 kohe järgi tulejaid jne) aga kevadel polnud G otsus/rahastus veel kindel ja ilma autota ei tahtnud ka jääda.
Nüüd mil lasin 15 peale on köik juba autod ostnud vöi kuhugi kadunud.
Need a'la 132.000km ilma hooldusraamatuta on igaühe öigus usumeetrit uskuda. Minul on 100% hooldusajalugu from day one 2 hooldusraamatus-1 Belgia ja 1 Eesti SilberAuto.
Samahästi vöib 54.000 ka märkida-oleks veel uhkem.