29-04-2019, 04:39 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-04-2019, 05:43 PM ja muutjaks oli Holari.)
Jaa,muidugi, ma hommikul kiiruga kribasin. See auto ju teab täpselt, mis ja kus pöörleb. Minu viga.
Ma õli ostsin juba ära (Wolfi 5w40). ja kolmapäeval vahetan, juu siis paistab edasi.
Nii,et eks hoidke pöialt ja ma kolmapäeval annan edusammudest teada. Kuigi see oleks liiga lihtne
Aa mis just leidsin, siis antud autol on solenoid pihustid, mitte piezod. Nagu olen lugenud, siis vist on see juba parem märk. Mitte, et need pekki ei võiks minna, aga siiski...
Ja kui kate oli maas, siis tundus heli tulema ikka mootori tagantpoolt, paar sellist teravamat metalset tiksu oli ka kergesti eristatavad. Mis minule on jätnud põhisüüdlaseks vast keti, või selle, et õli vajub alla ning surve ei ole alguses piisav. Kuigi siiani olen arusaanud, et kett teeb häält külmalt käivitades, mul pea igal korral, ka kui auto on pool h seisud ja mootor soe. Kuigi siis on see kergem.
H.
Ma õli ostsin juba ära (Wolfi 5w40). ja kolmapäeval vahetan, juu siis paistab edasi.
Nii,et eks hoidke pöialt ja ma kolmapäeval annan edusammudest teada. Kuigi see oleks liiga lihtne
Aa mis just leidsin, siis antud autol on solenoid pihustid, mitte piezod. Nagu olen lugenud, siis vist on see juba parem märk. Mitte, et need pekki ei võiks minna, aga siiski...
Ja kui kate oli maas, siis tundus heli tulema ikka mootori tagantpoolt, paar sellist teravamat metalset tiksu oli ka kergesti eristatavad. Mis minule on jätnud põhisüüdlaseks vast keti, või selle, et õli vajub alla ning surve ei ole alguses piisav. Kuigi siiani olen arusaanud, et kett teeb häält külmalt käivitades, mul pea igal korral, ka kui auto on pool h seisud ja mootor soe. Kuigi siis on see kergem.
H.