29-04-2019, 09:59 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-04-2019, 10:02 AM ja muutjaks oli stihl.)
Õlifirmal vast polegi vahet, ma ei usu, et meil siin Eestis vene koopiaõlisid müüakse.
(ma pole õlisid muidugi kontrollinud; ainult filtreid olen - need on küll originaaliks osutunud)
Aga mingit normaalsemat õli võiks küll proovida, 5W-40, näiteks see: http://oilpark.ee/magnatec-5w40-dpf-5l peaks isegi DPF-ile sobima.
Katse maksab ca 80€ ja kohe, paari tunni pärast saad ju teada, kas õnnestus.
Kui DPF-i poleks, ma paneks talle üldse BMW paksu traktoriõli (castroli 10W-60) sisse ja sellega jätab iga katkinegi mootor lagisemise, korduvalt testitud ja veendutud.
Ja see on samuti testitud, et need uued 0W-30 ja 5W-30 on mootorite surmad. Eriti, kui mõni tobu veel nendega longlaiffi ka laseb...
Ketid, pingutid, vanosed, kõik kuluvad imekiirelt ja absull kõikidel, nii VAG-il, bemmil kui mersul, vahet ei ole, kõik on samade probleemidega hädas.
.
Mina tean ainult ühte meetodit, millist sina tead?
.
(ma pole õlisid muidugi kontrollinud; ainult filtreid olen - need on küll originaaliks osutunud)
Aga mingit normaalsemat õli võiks küll proovida, 5W-40, näiteks see: http://oilpark.ee/magnatec-5w40-dpf-5l peaks isegi DPF-ile sobima.
Katse maksab ca 80€ ja kohe, paari tunni pärast saad ju teada, kas õnnestus.
Kui DPF-i poleks, ma paneks talle üldse BMW paksu traktoriõli (castroli 10W-60) sisse ja sellega jätab iga katkinegi mootor lagisemise, korduvalt testitud ja veendutud.
Ja see on samuti testitud, et need uued 0W-30 ja 5W-30 on mootorite surmad. Eriti, kui mõni tobu veel nendega longlaiffi ka laseb...
Ketid, pingutid, vanosed, kõik kuluvad imekiirelt ja absull kõikidel, nii VAG-il, bemmil kui mersul, vahet ei ole, kõik on samade probleemidega hädas.
.
(29-04-2019, 09:26 AM)onu_siim Kirjutas: hüdrotõukurite kontrollimiseks on protseduur olemas jne.
Mina tean ainult ühte meetodit, millist sina tead?
.