28-04-2019, 10:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-04-2019, 10:05 PM ja muutjaks oli Holari.)
Tere. See on väga sarnane tõesti. See jääb suht hetgeka vait. Mis kummaline, siis teinekord ei pea kuigi kaua seisma. Märjamaal jõudis poiss pool hot dogi järada, kui edasi sõitsime ja lagistas käivitades, nüüd kodus seisis vast pool tundi, ei teinud.
Tõukurid pigem tiksuvad teravamalt.
Ise olen mõelnud, et pigem see õli allavalgumine, kuigi siis mingi hetk valgub see kolinaga alla, või on asi temperatuuris ja õli viskoosuses. Täna Hommikul, kui testiks korra käivitasin ja siis hiljem, umbes 2h pärast käis kui kulda. Ei lasknud soojaks siis.
Müüa väitel on see heli olnud algusest peale, kui auto saksast tõi, läbisõidul umbes 160000 km, nüüd 260000. Kett vahetatud maks 100000 tagasi, st kohe, kui toodi..... Hoolduses köinud algusest saadik ühes kuulsas mersudega tegelevas ettevõttes, mille tehnikute sõnul pidi see normaalne olema sellel mootoril. Minul aga tundub teisiti ja see ei ole normaalne ja tuleks välja ravida. Alguses tundus, et üritan tagasi anda, aga ülejäänud tundub hea, sõidabhästi, kütust ei taha üldse, juu saab ikka normaalselt käima. Seal ei saa ju nii hullusti asju olla.
Dpf müüa sõnul all....õli on vahetatud 02.04, sees Mobil1 5w30.
Usun, et seda on seal koguaeg kasutatud, kui samas kohas käinud hoolduses. Kas tasuks proovuda nt. Castrolit, Wolfi või midagi muud?see oleks vast alustuseks ju kõige odavam ja lihtsam, kui lähtun eelpool toodud videost.
Kas ketti saab kontrollida, nuka kaant maha võttes? Kas spetsialist saab sealt aru, kas vaja vahetada?
Ennist oli juttu õlipumbast? Kas õli tagasivoolu klapp on pumbas ka?
H
Tõukurid pigem tiksuvad teravamalt.
Ise olen mõelnud, et pigem see õli allavalgumine, kuigi siis mingi hetk valgub see kolinaga alla, või on asi temperatuuris ja õli viskoosuses. Täna Hommikul, kui testiks korra käivitasin ja siis hiljem, umbes 2h pärast käis kui kulda. Ei lasknud soojaks siis.
Müüa väitel on see heli olnud algusest peale, kui auto saksast tõi, läbisõidul umbes 160000 km, nüüd 260000. Kett vahetatud maks 100000 tagasi, st kohe, kui toodi..... Hoolduses köinud algusest saadik ühes kuulsas mersudega tegelevas ettevõttes, mille tehnikute sõnul pidi see normaalne olema sellel mootoril. Minul aga tundub teisiti ja see ei ole normaalne ja tuleks välja ravida. Alguses tundus, et üritan tagasi anda, aga ülejäänud tundub hea, sõidabhästi, kütust ei taha üldse, juu saab ikka normaalselt käima. Seal ei saa ju nii hullusti asju olla.
Dpf müüa sõnul all....õli on vahetatud 02.04, sees Mobil1 5w30.
Usun, et seda on seal koguaeg kasutatud, kui samas kohas käinud hoolduses. Kas tasuks proovuda nt. Castrolit, Wolfi või midagi muud?see oleks vast alustuseks ju kõige odavam ja lihtsam, kui lähtun eelpool toodud videost.
Kas ketti saab kontrollida, nuka kaant maha võttes? Kas spetsialist saab sealt aru, kas vaja vahetada?
Ennist oli juttu õlipumbast? Kas õli tagasivoolu klapp on pumbas ka?
H