04-04-2019, 03:03 PM
Värskendame teemat väheke. Talvel viskas mootori tule põlema. Veaks oli see, et jahutusvedelik ei saavuta ettenähtud ajal õiget temperatuuri. Selge, vaja uut termostaati. Vahetus päris lihtne.
Paar korda näitas õhkvedrustuse malfunction-it. Viga peitus esimeses paremas crash-i sensoris. Parandus oli lihtne. Soovitati maha võtta ja kummi haamriga paar toud anda. Nii ka tegin. Rohkem pole viga esinenud. Sama kordus mul w211-ga. See mul ka täis õhkvedrustusega. Ja taas aitas tümitamine. Eks näis kui kauaks.
Mingi aeg käis aku klemm maas. Peale seda ei saanud enam analoog kella ja kuupäeva õigeks panna. Ekraanil kell õige aga seierid paika ei sea. Minutid õiged aga kuus tundi taga. Ajavöönd ka õige. Siis leidsin netist soovituse, et auto „magama“ lasta ja ennem kui auto saab ühenduse satelliidiga, proovida kell paika panna. Toimis, äkki mõnele abiks ka see teadmine.
Ja mingi kala oli veel. Sõitsin Tallinnast Rakvere poole kui Iru sillal lõi mootori tule vilkuma ja mootori lonkama. Kone seisu ja kohe käivitus. Nagu poleks midagi olnudki, mootor käis täiesti ühtlaselt. Peale seda sõitsin 300 km ja ei midagi. Õhtul kodus panin „Bossi“ järgi ja näitas 8. silindris viga. Igaks juhuks panin uue süütepooli.
![[Pilt: 52477-bo.jpg]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/52477-bo.jpg)
Paar korda näitas õhkvedrustuse malfunction-it. Viga peitus esimeses paremas crash-i sensoris. Parandus oli lihtne. Soovitati maha võtta ja kummi haamriga paar toud anda. Nii ka tegin. Rohkem pole viga esinenud. Sama kordus mul w211-ga. See mul ka täis õhkvedrustusega. Ja taas aitas tümitamine. Eks näis kui kauaks.
Mingi aeg käis aku klemm maas. Peale seda ei saanud enam analoog kella ja kuupäeva õigeks panna. Ekraanil kell õige aga seierid paika ei sea. Minutid õiged aga kuus tundi taga. Ajavöönd ka õige. Siis leidsin netist soovituse, et auto „magama“ lasta ja ennem kui auto saab ühenduse satelliidiga, proovida kell paika panna. Toimis, äkki mõnele abiks ka see teadmine.
Ja mingi kala oli veel. Sõitsin Tallinnast Rakvere poole kui Iru sillal lõi mootori tule vilkuma ja mootori lonkama. Kone seisu ja kohe käivitus. Nagu poleks midagi olnudki, mootor käis täiesti ühtlaselt. Peale seda sõitsin 300 km ja ei midagi. Õhtul kodus panin „Bossi“ järgi ja näitas 8. silindris viga. Igaks juhuks panin uue süütepooli.
![[Pilt: 52477-bo.jpg]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/52477-bo.jpg)