03-03-2019, 01:07 AM
Teeks väikese vahekokkuvõtte jälle.
Mineva suvi sai masinat natuke putitatud ja natuke sõidetud ka.
Putitamine seisnes selles, et üks tüüp, kelle bemmil on samasugune solex küljes, oli selgeks õppinud, kuidas regullida üht vaakumregulaatorit sel karpal ja ta oli varmalt nõus ka minu oma peal antud toimingut kordama. See on sedasorti teave, mida tänapäeva töökodadest niisama ei leia. Ise internetis tuhnides üht-teist leiab.
Ühesõnaga- külmalt tühikäik sai rahulikumaks, aga mitte lõpuni heaks, nimelt ei taha ta mul külmalt pööret kõrgemal hoida, mis oleks loomulik ja praegusel aastaajal ka eluliselt vajalik. Suvel on suht savi, päris ära ei sure ja soojeneb ruttu.
Siis tuli jangtaimer kämp ja käisime kihutamas:
Pärast üritasin veel toda külmalt käimist uurida, aga väga kaugele ei jõudnud, muud suveasjad tulid peale ja Mercedes-Benz jäi garaaži.
Ah jaa- kuna luugi ümbert kobrutas, siis lasin selle traatharjaga haljaks, nätsutasin keemilise metalliga augu kinni ja lasin aerosooliga üle. Ilus ei ole, aga mulle sobib.
Sügisepoole läks jälle rahutuks, helistasin keevitajale ja leppisime vastuvõtu kokku.
Ahter sai niisiis uut metalli külge. Keevitaja ütles, et ta oskab natuke värvida ka ning tuiskas pera ja katuse üle. Toonivahe muidugi on ja pahtlit ei lubanud ma meelega panna. Ega ise poleks paremini teinud
Aasta alul käisime Hiiumaal orienteerumas, sattusime sohu:
Veidi sai lõua alt kraapida ja pool vuntsi läks kaduma, aga karterikaitse töötas hästi.
No ja talverallil käisime ka.
Eks siis näi, mis edasi. Ninas tuleks plekke vahetada, tiivad ja lõuaalune ja lansekad. Roolikarbiga peaks tegelema. Vedrud on lödid, asfaldi peal on kreen ikka karm, midagi võiks sel teemal mõelda. Ning siis on mul ühed lahedad recaro toolid ootel, aga neid ei tahaks niisama sisse pista, vaid muu polstriga ühte riietada. On täitsa võimalik, saab nii õiget riiet kui kunstnahka. Kuid jäävad vist viimaseks järjekorras.
Mineva suvi sai masinat natuke putitatud ja natuke sõidetud ka.
Putitamine seisnes selles, et üks tüüp, kelle bemmil on samasugune solex küljes, oli selgeks õppinud, kuidas regullida üht vaakumregulaatorit sel karpal ja ta oli varmalt nõus ka minu oma peal antud toimingut kordama. See on sedasorti teave, mida tänapäeva töökodadest niisama ei leia. Ise internetis tuhnides üht-teist leiab.
Ühesõnaga- külmalt tühikäik sai rahulikumaks, aga mitte lõpuni heaks, nimelt ei taha ta mul külmalt pööret kõrgemal hoida, mis oleks loomulik ja praegusel aastaajal ka eluliselt vajalik. Suvel on suht savi, päris ära ei sure ja soojeneb ruttu.
Siis tuli jangtaimer kämp ja käisime kihutamas:
Pärast üritasin veel toda külmalt käimist uurida, aga väga kaugele ei jõudnud, muud suveasjad tulid peale ja Mercedes-Benz jäi garaaži.
Ah jaa- kuna luugi ümbert kobrutas, siis lasin selle traatharjaga haljaks, nätsutasin keemilise metalliga augu kinni ja lasin aerosooliga üle. Ilus ei ole, aga mulle sobib.
Sügisepoole läks jälle rahutuks, helistasin keevitajale ja leppisime vastuvõtu kokku.
Ahter sai niisiis uut metalli külge. Keevitaja ütles, et ta oskab natuke värvida ka ning tuiskas pera ja katuse üle. Toonivahe muidugi on ja pahtlit ei lubanud ma meelega panna. Ega ise poleks paremini teinud
Aasta alul käisime Hiiumaal orienteerumas, sattusime sohu:
Veidi sai lõua alt kraapida ja pool vuntsi läks kaduma, aga karterikaitse töötas hästi.
No ja talverallil käisime ka.
Eks siis näi, mis edasi. Ninas tuleks plekke vahetada, tiivad ja lõuaalune ja lansekad. Roolikarbiga peaks tegelema. Vedrud on lödid, asfaldi peal on kreen ikka karm, midagi võiks sel teemal mõelda. Ning siis on mul ühed lahedad recaro toolid ootel, aga neid ei tahaks niisama sisse pista, vaid muu polstriga ühte riietada. On täitsa võimalik, saab nii õiget riiet kui kunstnahka. Kuid jäävad vist viimaseks järjekorras.