05-04-2007, 11:57 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-04-2007, 11:59 PM ja muutjaks oli jansa.)
See nädal läks laristamiseks.
Algas esisilla remoga ja sooviga nina veitsa kõrgemaks saada. Uueks said õõtsa tagumised puksid, vasak sarniir, paremad rooliotsad, stabika puksid. Protsessi käigus ilmnes vajadus uute vedrude järele. Nendega sai muidugi nalja, vin-i järgne kolmetärni padi muutis auto lahedaks maasturiks, mina sellise roolis end tänaval näidata poleks julend. Tänud siinkohal mehaanik Marekile, kes mind välja kannatas ja soostus asja uuesti lahti kakkuma. Ühetärni patjadega näeb nina nüüd täiesti hea välja.
Tagasilla osas elasin õndsas usus, et vahetada tuleks nivoopaunad või mis iganes. Selgus siiski rõõmustav tõsiasi, et autol pole küljes midagi sellist. Amordid olid küll kutud ja vedrud mingi äge spordi variant (nagu ka esimesed). Amordid said uued, vedrud leidsime vanad aga kobedad. Nalja sai jällegi patjadega, kolmetärnistega võinuksin offrõudi klubisse pääseda (või kopli siksimeeste omasse .
Kogu jandi ja pillutud tuhandete tulemusena sõidab auto hoopis imelisemalt, hoolimata hetkel veel regullimata sillast.
Tänud ettevõtmise eest veelkord Marekile, Martinile, Impsile persetunde eest ja Heiksile inimlike hindade eest.
Algas esisilla remoga ja sooviga nina veitsa kõrgemaks saada. Uueks said õõtsa tagumised puksid, vasak sarniir, paremad rooliotsad, stabika puksid. Protsessi käigus ilmnes vajadus uute vedrude järele. Nendega sai muidugi nalja, vin-i järgne kolmetärni padi muutis auto lahedaks maasturiks, mina sellise roolis end tänaval näidata poleks julend. Tänud siinkohal mehaanik Marekile, kes mind välja kannatas ja soostus asja uuesti lahti kakkuma. Ühetärni patjadega näeb nina nüüd täiesti hea välja.
Tagasilla osas elasin õndsas usus, et vahetada tuleks nivoopaunad või mis iganes. Selgus siiski rõõmustav tõsiasi, et autol pole küljes midagi sellist. Amordid olid küll kutud ja vedrud mingi äge spordi variant (nagu ka esimesed). Amordid said uued, vedrud leidsime vanad aga kobedad. Nalja sai jällegi patjadega, kolmetärnistega võinuksin offrõudi klubisse pääseda (või kopli siksimeeste omasse .
Kogu jandi ja pillutud tuhandete tulemusena sõidab auto hoopis imelisemalt, hoolimata hetkel veel regullimata sillast.
Tänud ettevõtmise eest veelkord Marekile, Martinile, Impsile persetunde eest ja Heiksile inimlike hindade eest.