05-02-2019, 09:59 PM
Liikusin nädalapäevad tagasi pealinnas ja nägin kaugelt, et krt. keegi sõidab soolalumes 126-ga.
Lähemale jõudes tundsin auto ära, kuid roolis oli võõras.
Mõtlesin veel, et kas omanikku vahetanud? Aga nüüd asi selgem taas.
Selle talvel sõitmisega on nii ja naa.
Kui tegemist oleks nt-x 560 SE-ga, mida on toodetud tiba üle tuhende, oleks küll mitu inimest väga kurjad.
Aga 300 SE on üle sajatuhhi eksempari- seega pole nagu eriline "pensionifond".
Ja samas, kui ikkagi regulaarselt pesta ja hooldada ei juhtu väga kiiresti midagi.
Kasutasin enda SEL-i ka 4 talve, kõige rohkem said haiget esimesed küljekarbi otsad- sinna logari taha koguneb soola-lumesegu, mis pesuriga ei taha välja tulla.
Aga muidu kiidan ainult heaks, sest mugavuselt on ikka vahe, kas sõidad S Classe´ga või Golfiga- isegi kui kolksvagen on tutikas...
Edud.
Janek.
Lähemale jõudes tundsin auto ära, kuid roolis oli võõras.
Mõtlesin veel, et kas omanikku vahetanud? Aga nüüd asi selgem taas.
Selle talvel sõitmisega on nii ja naa.
Kui tegemist oleks nt-x 560 SE-ga, mida on toodetud tiba üle tuhende, oleks küll mitu inimest väga kurjad.
Aga 300 SE on üle sajatuhhi eksempari- seega pole nagu eriline "pensionifond".
Ja samas, kui ikkagi regulaarselt pesta ja hooldada ei juhtu väga kiiresti midagi.
Kasutasin enda SEL-i ka 4 talve, kõige rohkem said haiget esimesed küljekarbi otsad- sinna logari taha koguneb soola-lumesegu, mis pesuriga ei taha välja tulla.
Aga muidu kiidan ainult heaks, sest mugavuselt on ikka vahe, kas sõidad S Classe´ga või Golfiga- isegi kui kolksvagen on tutikas...
Edud.
Janek.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735