24-01-2019, 06:59 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-01-2019, 07:02 PM ja muutjaks oli Priit.)
Vahepeal sai auto kasutajalt Black66 hangitud uued talverehvid alla ja tunne kohe hoopis mõnusam kui mõne aasta vanustega, aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida
Eile oli kahel autol vaja teha selline lihtne asi nagu kaitsmevahetus
Vol I
Hetkel kasutan töösõitudeks sellist elukat nagu 1,1-liitrine 44kW kaheukseline Citroen C2. Nii naljakas kui ka pole, mulle see auto meeldib. Sees on küll liialt plastmassi ja teise käigu normaalseks vedamiseks tuleb esimene üsna põhjani lasta, aga auto liigub hästi edasi, on hea juhitavusega ja üldse päris lõbus tegelane. Kütust rüüpab ka raske jalaga keskmiselt 6 liitri kanti.
Korraga selgus, et aknapesu ei tule peale ning ka peale valades midagi ei paranenud. Pumbani vool ei jõudnud, st ...kaitsmevahetus:
-Avad kapoti
-Nuputad, kuidas kaitsmekarbil kaas maha käib
-Selgub, et aku katete eemaldamiseta kaitsmekarbi kaant siiski kätte ei saa
-Kaane all pole ühtegi viidet, mis kaitse mille jaoks on ja kui suuri kaitsmeid peaks üldse kasutama
-Osad kaitsmed on suuremat mõõtu, osad väiksemad, nagu inseneri ilumeel on parasjagu arvanud
-Võtad kontrolllambi ja hakkad ükshaaval otsima ...
- ...ja leiadki süüdlase, uus kaitse sisse ja kõik vastupidi kokku
Oled igati teeninud ära klaasi prantsuse konjakit
Hetk hiljem...
Vol II
Naine tuli koju mu 1991.a W124-ga ja kurtis, et soojendusventikas ei tööta. Selge, loodetavasti kaitse. Aga miks?
-Avad kapoti
-Avad sujuva liigutusega kaitsmekarbi kaane
-Loed kaane alt, kus mis kaitse asub ja kui suur peab iga kaitse olema
-Leiad süüdlase ... keegi on 25A asemel 10A kaitset kasutanud ???
-Vahetad kaitsme ja suled kaane ning kapoti
-Oled ühe hea saksa õlle ära teeninud ning kiidad inseneri mõtlemisvõimet
Eile oli kahel autol vaja teha selline lihtne asi nagu kaitsmevahetus
Vol I
Hetkel kasutan töösõitudeks sellist elukat nagu 1,1-liitrine 44kW kaheukseline Citroen C2. Nii naljakas kui ka pole, mulle see auto meeldib. Sees on küll liialt plastmassi ja teise käigu normaalseks vedamiseks tuleb esimene üsna põhjani lasta, aga auto liigub hästi edasi, on hea juhitavusega ja üldse päris lõbus tegelane. Kütust rüüpab ka raske jalaga keskmiselt 6 liitri kanti.
Korraga selgus, et aknapesu ei tule peale ning ka peale valades midagi ei paranenud. Pumbani vool ei jõudnud, st ...kaitsmevahetus:
-Avad kapoti
-Nuputad, kuidas kaitsmekarbil kaas maha käib
-Selgub, et aku katete eemaldamiseta kaitsmekarbi kaant siiski kätte ei saa
-Kaane all pole ühtegi viidet, mis kaitse mille jaoks on ja kui suuri kaitsmeid peaks üldse kasutama
-Osad kaitsmed on suuremat mõõtu, osad väiksemad, nagu inseneri ilumeel on parasjagu arvanud
-Võtad kontrolllambi ja hakkad ükshaaval otsima ...
- ...ja leiadki süüdlase, uus kaitse sisse ja kõik vastupidi kokku
Oled igati teeninud ära klaasi prantsuse konjakit
Hetk hiljem...
Vol II
Naine tuli koju mu 1991.a W124-ga ja kurtis, et soojendusventikas ei tööta. Selge, loodetavasti kaitse. Aga miks?
-Avad kapoti
-Avad sujuva liigutusega kaitsmekarbi kaane
-Loed kaane alt, kus mis kaitse asub ja kui suur peab iga kaitse olema
-Leiad süüdlase ... keegi on 25A asemel 10A kaitset kasutanud ???
-Vahetad kaitsme ja suled kaane ning kapoti
-Oled ühe hea saksa õlle ära teeninud ning kiidad inseneri mõtlemisvõimet