01-12-2018, 08:43 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-12-2018, 08:44 PM ja muutjaks oli Priit.)
Tänane päev algas sellega, et väljas oli -10 kraadi ja MB paagis olev (mitte suvine, Circle K) oktoobrikuine kütusejääk tundus kahtlane. Järsemalt gaasi vajutades (juba vähe soojenenud mootoriga) tekkis tahavaatepeeglisse pilt, mis meenutab pigem kivisöe kui diisli põlemist. Tankisin ca 30 liitrile jäägile 60 liitrit värsket Olerexi kütust peale ja mured kadusid.
Järgnevalt said mu kaks sõidukit Tallinnas Krownis roostetõrje peale. Meeldiv on see, et 1991.a MB, Eestis 6 talve üleelanud auto, nägi töömeeste sõnul põhja alt oluliselt parem välja, kui 2003.a 2 Eesti talve üle elanud Opel. Mõlemad Saksast pärit.
Järgmiseks nägi W124 piisavalt ülbe välja, et sõita Koplisse taktikalise laskmise keskusse. Väga lahe koht, mida soovitan igaühele.
Päev lõppes sellega, et üks kena tütarlaps andis linna peal kõrvalt autost märku, et W124 talle tugevalt muljet avaldas
Järgnevalt said mu kaks sõidukit Tallinnas Krownis roostetõrje peale. Meeldiv on see, et 1991.a MB, Eestis 6 talve üleelanud auto, nägi töömeeste sõnul põhja alt oluliselt parem välja, kui 2003.a 2 Eesti talve üle elanud Opel. Mõlemad Saksast pärit.
Järgmiseks nägi W124 piisavalt ülbe välja, et sõita Koplisse taktikalise laskmise keskusse. Väga lahe koht, mida soovitan igaühele.
Päev lõppes sellega, et üks kena tütarlaps andis linna peal kõrvalt autost märku, et W124 talle tugevalt muljet avaldas