12-11-2018, 02:47 PM
<OT>
Minu üks teine turbodiisel, mille embleem küll ümmargune, aga ringi sees on lootusetult vale märk , näitas suremise märke. Viimased 3000+ kilomeetrit oli tõsine kahtlus kõrgsurvepumba lõpus, sest masin ei liikunud üldse edasi, õli kuumenes üle (mis avaldus peale pikemat sõitu vilkuvas õlitules), külmalt pööret andes tuli kapoti alt vastikut tärinat jne
Käisime igaks juhuks ja enda rahustuseks siiski kütusevoolikud üle, vaatasime kõike võimalikku, aga ei midagi. Siis avastasime, et ca 7000 km tagasi vahetatud õhufilter näeb suht hapu välja. Filtri vahetus veidi aitas.
Auto sai uue hingamise ... kui mingil ma ei tea mis põhjusel sattusin suht tühja paaki Circle K asemel Alexelasse tankima ja sai ka 1:200 2T õli lisatud (mida olen nüüd jälle jätkuvalt teinud). Järgnevalt on läbi käinud veel üks paagitäis Olerexi kütust ja järjest paremaks läheb. Autot ei tunne enam äragi.
Tegelikult on see lugu suht ajuvaba ja raske aru saada, mis siis tegelikult toimus. MB turbodiisel ei kurda midagi Circle K kütust rüübates... aga neid pumpasid ei anna ka võrrelda
</OT>
Ps See teine liikur oli eelmises elus Saksas biodiislit suht ohtralt tarbinud. Kütusepaagi põhjas oli võtukoha juures must vedela kummi või masuudi taoline plöga, mida andis eemaldada (see toimus ca 7-8000 km tagasi). Töö tegijad ei osanud selle pläga päritolu kommenteerida, aga üks lätlasest dignostik ütles selle jutu peale kohe, et biokütustes kasvavad bakterid ja nende põhjustatud elutegevuse jäägid ei ole talle võõras pilt.
Minu üks teine turbodiisel, mille embleem küll ümmargune, aga ringi sees on lootusetult vale märk , näitas suremise märke. Viimased 3000+ kilomeetrit oli tõsine kahtlus kõrgsurvepumba lõpus, sest masin ei liikunud üldse edasi, õli kuumenes üle (mis avaldus peale pikemat sõitu vilkuvas õlitules), külmalt pööret andes tuli kapoti alt vastikut tärinat jne
Käisime igaks juhuks ja enda rahustuseks siiski kütusevoolikud üle, vaatasime kõike võimalikku, aga ei midagi. Siis avastasime, et ca 7000 km tagasi vahetatud õhufilter näeb suht hapu välja. Filtri vahetus veidi aitas.
Auto sai uue hingamise ... kui mingil ma ei tea mis põhjusel sattusin suht tühja paaki Circle K asemel Alexelasse tankima ja sai ka 1:200 2T õli lisatud (mida olen nüüd jälle jätkuvalt teinud). Järgnevalt on läbi käinud veel üks paagitäis Olerexi kütust ja järjest paremaks läheb. Autot ei tunne enam äragi.
Tegelikult on see lugu suht ajuvaba ja raske aru saada, mis siis tegelikult toimus. MB turbodiisel ei kurda midagi Circle K kütust rüübates... aga neid pumpasid ei anna ka võrrelda
</OT>
Ps See teine liikur oli eelmises elus Saksas biodiislit suht ohtralt tarbinud. Kütusepaagi põhjas oli võtukoha juures must vedela kummi või masuudi taoline plöga, mida andis eemaldada (see toimus ca 7-8000 km tagasi). Töö tegijad ei osanud selle pläga päritolu kommenteerida, aga üks lätlasest dignostik ütles selle jutu peale kohe, et biokütustes kasvavad bakterid ja nende põhjustatud elutegevuse jäägid ei ole talle võõras pilt.