30-10-2018, 01:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-10-2018, 04:56 PM ja muutjaks oli stihl.)
(26-10-2018, 03:37 PM)Priit Kirjutas: "elu on liiga lühike, et lasta heal autol garaažis seista". Kuldsed sõnad.
Üks hea tuttav uunikumide (peamiselt on bussid tema teema;s.o. väga raske ja kallis teema) taastaja ütles kunagi, 15a tagasi ühes teises foorumis, veel sellised sõnad, et "Mida üks inimene on auto taastamisel teinud, seda ta suudab ka vajadusel teist korda teha"...
Ehk siis, et kui oled auto plekiringi korda teinud, siis võid ka uuesti teha...
Ma kaaa tollal siniseilmselt uskusin seda.
Ja taastasin oma jaoks Jaguari, 1978a, ja sõitsin sellega vahel ka talvel (!!!!) ringi.
Uus värv sai talle peale 2004a. lõpp.
Sai uus värv, uus nahksisu, uus vaip jne.
Täna tal kerel ikka paar roostetäppi ON tekkinud ja ma tegelikult kohe üldse ei viitsi seda autot uuesti hakata tegema. Pigem teeks mingit võõrast või muud autot, las ta olla edasi oma roostetäppidega.
Krowni muidugi 14a tagasi veel ei olnud ka; ei tea, mis sellega oleks olnud.
Nahk on õnneks täiesti säilinud, pärast hooldust näeb välja nagu uus. Vaip on ühst kohast pleekinud, tagaistujate ees oleval kardaanitunnelil. See on samuti ükstakama, vaipa on mul veel alles ka.
........
Ma tean et aastat mingi 5 või 6a vist tagasi alustas ka ntx. Möller Auto katseid selle kontoriga; pooled Tulika takso Passatitest tehti sellega üle ja pooled mitte. (noh, keregarantii neil nagunii oli ju tehasest 12a).
Aga tulemusi veel ei tea ja pisut vara ka veel. 5a on väike aeg.
Aga väidetavalt Canadas vist nad on seda pikemalt katsetanud ja tulemused head.
Tean täna ka mehi, kes POEST ostavad tutika auto ja kohe viiakse Krowni. Nii, et isegi iluvõre vahelt tilgub seda jama alul välja....
Kui küsisin, et miks, siis vastus on, et hea pärast liisingu lõppemist müüa....
Ikka selliste 60k€+ autodega tegu.
124-jal kollektsiooniväärtus vblla küll puudub, aga mine osta täna kuskilt korralik asi.
Ikks päris palju raha peab olema...
.