27-09-2018, 04:37 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-09-2018, 04:49 PM ja muutjaks oli blueefficiency.)
sõidan 2011a 4matic sedaaniga 195kw 3dat aastat ja ca 60k km minul läbitud(hetkel ls161000). 195kw mootor kasutab uuemat 7g plus kasti, millel tuleb harvem õli vahetada. mineku poolest eriti vahet pole 170 v 195kw (olen mõlemat proovinud)
Tehnika on töökindel, veermik kulub vastavalt teede olukorrale. Endal on õhkvedrustusega masin ja umbes 150k pealt tuli veermikule suurem ring peale teha (ees õõtsad, taga amordid, padjad. varem sisuliselt polnud midagi vahetatud) Üldiselt olen autoga väga rahul, mahub kõik ära (2 last, hunnik asju) ja maanteel kütusekulu alla 6l/100. Õhuga saab vajadusel auto kliirensi 17cm peale tõsta ja ei jää kuskile minemata.
Ostes tasub kontrollida kindlasti veermiku seisukorda (amordid on üsna kallid,ka ilma airmaticuta) ja mootori õlijahuti tihendit (tüüpviga, kipub lekkima).
Tasub ka seda silmas pidada et saksast vms toodud masinatel pole üldjuhul täispikka põhjakatet ja võimsamat genekat, mis Eestist /Soomest/Rootsist ostetud masinatel.
Tehnika on töökindel, veermik kulub vastavalt teede olukorrale. Endal on õhkvedrustusega masin ja umbes 150k pealt tuli veermikule suurem ring peale teha (ees õõtsad, taga amordid, padjad. varem sisuliselt polnud midagi vahetatud) Üldiselt olen autoga väga rahul, mahub kõik ära (2 last, hunnik asju) ja maanteel kütusekulu alla 6l/100. Õhuga saab vajadusel auto kliirensi 17cm peale tõsta ja ei jää kuskile minemata.
Ostes tasub kontrollida kindlasti veermiku seisukorda (amordid on üsna kallid,ka ilma airmaticuta) ja mootori õlijahuti tihendit (tüüpviga, kipub lekkima).
Tasub ka seda silmas pidada et saksast vms toodud masinatel pole üldjuhul täispikka põhjakatet ja võimsamat genekat, mis Eestist /Soomest/Rootsist ostetud masinatel.